فروشگاه برنج دانه بلند شیرودی ایرانی

برنج دانه بلند شیرودی از انواع برنج های طبیعی کشت شده می باشد که دارای ویژگی های کیفی بسیار خوبی می باشد به همین دلیل می توان گفت که از پر مصرف ترین انواع برنج کشت شده به حساب می آید. این نوع از برنج دارای عطر و طعمی فوق العاده می باشد و بعد از پخت نیز ماندگاری بسیار خوبی دارد.فروشگاه برنج دانه بلند شیرودی ایرانی بهترین نوع این برنج را به صورت بسته بندی شده در کیسه های ۱۰ کیلوگرمی در مقادیر عمده و جزئی با قیمتی بسیار مناسب توزیع می کند.

فروشگاه برنج دانه بلند شیرودی ایرانی

مشخصات برنج دانه بلند شیرودی

مشخصات برنج دانه بلند شیرودی برنج شیرودی در دسته برنج های دانه بلند قرار دارد طول دانه های این نوع از برنج تقریبا کشیده شده می باشد که بعد از پخت نیز کشیده تر هم می شوند. دانه های آن توپر و به رنگ سفید استخوانی می باشند افزون بر این موارد باید دانست که دارای عطر و طعمی مناسب می باشد و از این نظر ممکن است با برخی از گونه‌های دیگر برنج مانند برنج طارم و یا هاشمی اشتباه گرفته شود.

پخت این برنج بسیار راحت می باشد و به صورت دانه دانه می باشد که همین عامل موجب محبوبیت بیشتر آن در بین مردم شده است این نوع از برنج به خاطر پخت بسیار خوبی که دارد علاوه بر پخت خانگی می توان از آن برای پذیرایی در مجالس هم استفاده کرد.

برنج شیرودی از جمله برنج های پرمحصول می‌باشد که به دلیل کیفیت بالایی که دارد به فراوانی مورد استفاده قرار می گیرد این بعد از پخت دارای بافتی بسیار نرم می باشد و همچنین ماندگاری خوبی هم دارد. این برنج از غلات بسیار مفید و پرطرفدار می باشد که حاوی بسیاری از کربوهیدرات ها و پروتئین ها و مواد معدنی دیگر می باشد که وجود آنها در بدن مانع از بروز بسیاری از مشکلات و بیماری ها می گردد.

خرید برنج دانه بلند شیرودی تراریخته

خرید برنج دانه بلند شیرودی تراریخته تولید برنج شیرودی در نواحی شمالی کشور ما بسیار زیاد است این نوع از برنج به صورت تراریخته نیز در بازار موجود می باشد. برنج شیرودی تراریخته دارای قیمت بسیار مناسبی می باشد و به دلیل عرضه فراوان به بازار خرید آن به راحتی انجام می گیرد.

خرید برنج دانه بلند شیرودی را می توان به صورت عمده و جزئی انجام داد با وجود روشهای خرید مختلف می‌توان این برنج را به راحتی از هر نقطه از کشور با قیمتی مناسب خریداری کرد.

برنج پرمصرف ترین نوع غلات می باشد که در حال حاضر مردم ترجیح می‌دهند بیشتر از انواع کشت شده این غلات مانند برنج شیرودی استفاده کنند زیرا این انواع برنج دارای خواص فراوانی می باشند به سلامت بدن کمک زیادی می‌کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

واتساپ