خرید و قیمت برنج نیم دانه طارم هاشمی عطری

خرید برنج نیم دانه با قیمت مناسب و به صورت مستقیم از کشاورز در بازرگانی برنج توسکا برای مشتریان برنج شکسته ایرانی فراهم شده است. مشاوره خرید رایگان و دریافت قیمت برنج نیم دانه طارم هاشمی معطر را به صورت مستقیم از ما بگیرید.

خرید و قیمت برنج نیم دانه طارم هاشمی عطری

برنج نیم دانه عطری طارم هاشمی

محبوب ترین برنج خوشپخت و خوش عطر ایرانی، برنج طارم هاشمی میباشد. این برنج با قیمت مناسب و پخت عالی به عنوان بهترین برنج خوشپخت ایرانی شناخته میشود که تقاضای خرید این برنج در بازار برنج ایرانی بسیار بالاست.

همچنین انواع برنج شکسته طارم هاشمی از جمله برنج نیمدانه طارم هاشمی پاک شده و سورتینگ شده از بهترین برنج های شکسته معطر ایرانی به شمار میروند.

برنج نیم دانه عطری طارم هاشمی

تشخیص خالص بودن برنج های شکسته به خصوص برنج نیم دانه کار آسانی نیست. بنابراین اگر خرید برنج نیم دانه سورتینگ شده طارم را از مراکز فروش معتبر و مورد اطمینان انجام دهید میتوانید خرید مطمئن را تجربه کنید.

نیم دانه خالص و فوق اعلا باید فاقد دانه های ریزه و نیمدانه ریز باشد. یعنی هر چه برنج نیمدانه درشت تر و خالص تر باشد ارزش بالاتری دارد. خالص بودن برنج نیم دانه طارم سبب میشود تا عطر برنج بسیار خوب باشد.

قیمت برنج نیم دانه طارم هاشمی شمال

خرید برنج نیم دانه طارم هاشمی در مقایسه با سفارش خرید برنج طارم هاشمی فوق ممتاز ۱۰ کیلویی بسیار به صرفه تر است. خریدارانی که توانایی خرید این برنج کیفی و معطر شمال را ندارند میتوانند با سفارش خرید برنج نیم دانه طارم هاشمی، طعم بینظیر برنج طارم هاشمی را بچشند.

البته پخت برنج نیم دانه در مقایسه با برنج کامل از همان نمونه متفاوت است و فقط عطر و طعم آن ها یکسان می باشد. گفتنی ست که عطر برنج نیم دانه از عطر برنج سالم طارم بیشتر است.

قیمت برنج نیم دانه طارم هاشمی شمال

قیمت برنج نیم دانه طارم هاشمی معطر به عوامل گوناگونی بستگی دارد؛ از جمله موارد زیر:

  1. خالص بودن برنج نیم دانه
  2. عدم وجود ریزه یا نرمه در نیم دانه طارم هاشمی
  3. سایز و درشتی نیم دانه طارم هاشمی
  4. عطر و پخت نیم دانه طارم هاشمی
  5. نوع بسته بندی و پکیجینگ محصول

تمامی موارد فوق در تعیین قیمت نهایی برنج نیمدانه طارم تاثیرگذار خواهند بود.

برای خرید برنج نیمدانه طارم هاشمی بهترین زمان برای خرید ارزان، خرید برنج طارم هاشمی و نیمدانه آن در فصل برداشت میباشد. پیشنهاد میکنیم که برای خرید عمده نیم دانه پاک شده طارم هاشمی در مرداد ماه و شهریور ماه اقدام به خرید برنج از شمال نمایید.

قیمت برنج نیم دانه طارم هاشمی شمال

برداشت برنج طارم هاشمی در اواسط تابستان در استان مازندران انجام میشود. بنابراین در این فصل از سال برنج نیم دانه به مقدار زیادی وارد بازار شده و از طرفی قیمت ارزان تری خواهد داشت.

برای دریافت قیمت روز برنج نیم دانه طارم هاشمی و انواع برنج نیم دانه ایرانی به لیست قیمت برنج توسکا مراجعه کرده و یا با مدیرفروش توسکا تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

واتساپ