خرید و قیمت برنج فجر عطری

برای خرید عمده و خرده برنج پرمحصول و عطری فجر با قیمت مناسب با مجموعه برنج توسکا تماس حاصل فرمایید. مجموعه توسکا آماده همکاری با تمامی خریداران عمده و خرده، رستوران ها، آشپزخانه ها، ارگان های خصوصی و دولتی و فروشگاه ها میباشد.

خرید و قیمت برنج فجر عطری

فروش عمده برنج فجر معطر

در میان برنج های پرمحصول ایرانی برنج فجر به عنوان عطری ترین برنج و همچنین خوشپخت ترین برنج شناخته میشود. برنج فجر معطر نسبت به برنج طارم معطر از عطر کمترین برخوردار است. ولی در پخت کمتر از برنج طارم نیست.

برنج فجر عطری بعد از پخت معمولا تا یک روز به خوبی نرم میماند و به راحتی قابل مصرف میباشد. این مزیت در کنار عطر خاص برنج فجر سبب شده است تا برنج فجر از برنج های دیگر متمایز شود.

فروش عمده برنج فجر معطر

دو مزیت ذکر شده در مورد برنج فجر در کنار قیمت مناسب آن باعث افزایش تقاضای آن در بازار خرید و فروش عمده برنج ایرانی شده است.

برای خرید و فروش برنج فجر معطر دو راهکار وجود دارد:

۱) شالی مرغوب برنج فجر از کشاورزان به ویژه کشاورزان گرگان خریداری گردد. سپس شالی ها در کارخانه شالیکوبی تبدیل به برنج فجر گردد.

۲) برنج فجر درجه یک به صورت مستقیم از کشاورز خریداری گردد.

در هر دو روش فوق خرید و فروش عمده برنج عطری فجر با اطمینان بسیار بالا در کف قیمت بازار معامله خواهد شد.

قیمت برنج فجر خوشپخت عطری

برای رسیدن به کف قیمتی در برنج فجر دو راهکار فوق بسیار حائز اهمیت میباشد. در هر دو روش خریدار عمده برنج فجر بدون دخالت واسطه برنج خالص و درجه یک فجر را مستقیم از کشاورز خریداری میکند.

اما در این دو روش مشتری برنج فجر معطر را به صورت بوجاری نشده و بسته بندی نشده خریداری میکند. یعنی برنج تقریبا با ۵ الی ۱۰ درصد شکسته و ۱ الی ۳ درصد ضایعات (برنج دلک، سنگ، گل، تخم علف، سیاهی) به دست مشتری خواهد رسید. ولی مسلما مشتری چنین کیفیتی از برنج را نمیخواهد.

قیمت برنج فجر خوشپخت عطری

برنج فجر خوشپخت عطری باید به صورت یکدست، بدون خرد و کاملا تمیز شده و بسته بندی شده بدست مشتری برسد.

در مجموعه برنج توسکا هم شالی ها و هم برنج به صورت مستقیم از شالیکاران خریداری و سپس جهت بسته بندی به کارخانه سورتینگ انتقال می یابد.

در نهایت برنج فجر خوشپخت عطری به صورت خالص، یکدست و با بسته بندی مناسب در کیسه های ۱۰ کیلوگرمی آماده سازی میشود. این پروسه باعث میشود تا قیمت تمام شده برنج فجر برای مشتریان عمده بسیار ارزان تمام شود.

شما خریدار عمده و خرده برنج فجر عطری ۱۰ کیلوگرمی برای دریافت قیمت برنج فجر اعلا کافیست با ما تماس حاصل فرمایید.

همچنین قیمت برنج فجر عطری گرگان به صورت روزانه در اختیار شما قرار میگیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

واتساپ