خرید عمده برنج نیم دانه درشت توسکا+قیمت روز

۴ مشخصه اصلی در خرید عمده برنج نیم دانه وجود دارد: نیمدانه کاملا خالص باشد. فاقد ریزه و کاملا درشت باشد. قیمت برنج نیمدانه باید مناسب باشد. نیم دانه درشت توسکا با قیمت به روز و عالی را می توانید از مجموعه توسکا خریداری نمایید.

خرید عمده برنج نیم دانه درشت توسکا+قیمت روز

مشخصات نیم دانه اعلا توسکا

برنج های شکسته عموما در ۴ دسته قرار می گیرند: سرلاشه، لاشه، نیم دانه و نرمه.

سرلاشه درشتترین و نرمه ریزترین برنج شکسته ایرانی است. برنج نیمدانه درشت از لحاظ سایز به برنج لاشه بسیار نزدیک است. با این تفاوت که در نیمدانه، برنج کامل به ندرت یافت می شود ولی در لاشه تقریبا تا ۱۰ درصد برنج کامل مشاهده می شود.

نیم دانه اعلا باید فاقد ریزه یا نیمدانه ریز باشد. همچنین باید خالص باشد. این خلوص بار باعث می شود تا نیمدانه از عطر خوبی برخوردار باشد. به شرطی که نیمدانه حاصل برنج های کیفی وعطری باشد. مثلا نیم دانه طارم یا نیم دانه هاشمی معطر است. ولی نیم دانه شیرودی فاقد عطر است.

مشخصات نیم دانه اعلا توسکا

در یک جمع بندی کلی، موارد زیر باید در برنج نیم دانه اعلا مشاهده گردد:

  1. نیمدانه باید کاملا خالص باشد.
  2. نیمدانه نباید نرمه یا ریزه داشته باشد.
  3. نیمدانه باید عطری باشد (اگر نیمدانه برنج های کیفی باشد).
  4. نیمدانه باید کاملا پاک شده باشد.
  5. نیمدانه نباید دورنگی داشته باشد و باید یکدست باشد.

اگر نیمدانه با مشخصات فوق باشد آنگاه به عنوان نیمدانه اعلا شناخته خواهد شد. نیمدانه توسکا تمامی مشخصات فوق را داراست. علاوه بر موارد فوق قیمت استثنایی نیمدانه توسکا باعث فروش بالای این نوع برنج شکسته شده است. زیرا عرضه بصورت کاملا مستقیم و بدون واسطه صورت می گیرد.

از کجا نیم دانه درشت توسکا را تهیه کنیم؟

از آنجایی که تشخیص خلوص برنج نیم دانه امری بسیار تخصصی است (زیرا تشخیص نوع برنج زمانی که شکسته می شود کار بسیار سختی است) باید از مراکز قابل اعتماد برنج نیمدانه درشت را تهیه نمود. مراکزی که سابقه فروش طولانی در فروش انواع برنج های نیمدانه داشته باشند.

از کجا نیم دانه درشت توسکا را تهیه کنیم؟

در مجموعه برنج توسکا فرآیند و پروسه زیر طی می شود تا در نهایت نیم دانه درشت عطری درجه یک به دست شما مشتریان عزیز می رسد:

  1. خرید نیمدانه از کشاورز (اطمینان از خلوص بار)
  2. بوجاری و الک زنی نیمدانه ها جهت جداسازی ریزه ها و نرمه ها
  3. پاکسازی نیمدانه درشت حاصل شده از بوجاری به کمک دستگاه های مدرن سورتینگ
  4. بسته بندی نیمدانه های درشت تمیزشده در توزین و بسته بندی مورد نظر مشتری

فرآیند فوق نشان می دهد که برنج نیمدانه درشت توسکا با اطمینان صد در صدی از خلوص بار به دست مصرف کننده می رسد.

نکته کلیدی دیگر علاوه بر خالص بودن نیم دانه های توسکا این است که نیمدانه ها قبل از تمیزشدن و بسته بندی وارد فاز بوجاری و الک زنی می شوند. یعنی ابتدا نیمدانه های خیلی ریز یا نرمه برنج از نیمدانه ها جداسازی می شود. و در نهایت نیمدانه درشت و یک شکل حاصل می گردد.

از کجا نیم دانه درشت توسکا را تهیه کنیم؟

نیم دانه درشت توسکا را می توانید بصورت آنلاین یا حضوری خریداری نمایید. برای سفارش های کمتر از ۲ تن، ارسال از طریق باربری اتوبوس انجام می شود. زیرا هزینه حمل در این نوع ارسال بسیار پایین است. ولی برای سفارشات بالای ۲ تن، بار از طریق نیسان، ایسوزو، خاور، کامیون تک، کامیون جفت و … ارسال می گردد.

قیمت روز برنج نیم دانه توسکا

تحلیل کیفیت نیم دانه ها نشان می دهد که نیمدانه هر چقدر درشتتر و تمیزتر باشد (بشرط خالص بودن) از قیمت بیشتری برخوردار خواهد بود. البته نوع بسته بندی هم بر روی قیمت تمام شده نیمدانه موثر خواهد بود.

قیمت روز برنج نیم دانه توسکا

در بازرگانی برنج توسکا نیمدانه ها در یک مسیر مستقیم از کشاورز خریداری شده و سپس در کارخانه های سورتینگ بسته بندی می شوند. بدیهی است که این فرآیند چندین مزیت بزرگ برای خریداران عمده برنج نیمدانه خواهد داشت. اولا خریدار از خلوص بار مطمئن خواهد بود. ثانیا نیمدانه در کف قیمت بازار به مشتری عرضه می گردد.

برنج نیمدانه درشت توسکا از نیمدانه های خاص بازار برنج است. زیرا همان طور که پیشتر نیز گفته بودیم این نیمدانه ها از دست کشاورز به دست مصرف کننده می رسد. همچنین نیمدانه های توسکا در فرآیند الک زنی به نیمدانه درشت و تمیز تبدیل می شوند که بسیار مشتری پسند است.

قیمت روز برنج نیم دانه توسکا را با یک تماس تلفنی از مشاورین فروش برنج توسکا دریافت نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

واتساپ