خرید برنج نیم دانه ایرانی+قیمت

خرید برنج نیم دانه ایرانی در تمام فصول سال در بازرگانی برنج توسکا با قیمت مناسبی قابل انجام میباشد. برای تهیه برنج نیم دانه به صورت عمده و در تناژ بالا با مشاورین فروش توسکا تماس بگیرید.

خرید برنج نیم دانه ایرانی+قیمت

خرید و فروش برنج نیم دانه ایرانی

برنج نیمدانه به برنج های شکسته ای گفته میشود که در کارخانه شالیکوبی طی عملیات تبدیل شالی به برنج سفید، شکسته می شود.

زمانی که برنج را از شالیزار برداشت می کنند، برای تهیه برنج سفید از شالی ها، پوسته شالی با استفاده از دستگاه های مخصوص از بین رفته و برنج سفید پدید می آید. با بوجاری کردن برنج سفید کارخانه ای برنج های شکسته و خرده برنج جداسازی میشود. برنج لاشه و سرلاشه، برنج نیم دانه و برنج نرمه یا دانه مرغه از جمله این برنج های شکسته میباشند.

برنج های با کیفیت ایرانی همچون برنج کشت دوم امراللهی، برنج طارم هاشمی، برنج فجر و برنج شیرودی هستند. برای اینکه انواع برنج شکسته ایرانی را بهتر بشناسید و از قیمت آن مطلع گردید این مقاله را مطالعه نمایید.

خرید و فروش برنج نیم دانه ایرانی

فروش انواع برنج دانه بلند، برنج دانه متوسط، دانه کوتاه و حتی فروش برنج نیم دانه در شمال کشور رایج است. هر یک از برنج ها با توجه به سایز کاربردهای متفاوتی دارند، که طرفداران خاص خود را دارند.

برای خرید و فروش عمده برنج نیم دانه ایرانی در شمال کشور با مراکز فروش معتبر به صورت آنلاین و یا حضوری ارتباط برقرار کنید. بازرگانی برنج توسکا به عنوان بزرگترین مرکز فروش برنج نیم دانه ایرانی آماده همکاری با شما تاجران و خریداران برنج نیم دانه میباشد.

قیمت برنج شکسته ایرانی

در فروشگاه های برنج و مراکز فروش عمده برنج نیم دانه، با اصطلاح برنج های کم محصول یا کیفی و برنج پرمحصول روبرو میشوید. تمام اینها برنج های اصیل ایرانی هستند. برنج های کم محصول برنج هایی هستند که برداشت کمی دارند از طرفی قیمت بالا و کیفیت بالایی دارند. برنج کشت دوم امراللهی، برنج طارم هاشمی و برنج چین دوم در این دسته قرار می گیرند.

اما برنج های شیرودی استخوانی و برنج فجر سوزنی به دلیل روش های عمل آوری، پرمحصول بوده اما کیفیت پایینتری داشته و قیمت کمتری دارد. فروش برنج نیم دانه می تواند در تمام این دسته های برنج که ذکر شد صورت گیرد.

قیمت برنج شکسته ایرانی

با توجه به کیفیت برنج، میزان درصد خرد برنج، خالص بودن برنج و نحوه بسته بندی و ارسال آن قیمت برنج شکسته ایرانی و قیمت برنج نیم دانه ایرانی متفاوت خواهد بود.

شما خریدار برنج نیم دانه و خریدار برنج شکسته برای تهیه برنج نیم دانه مرغوب و خالص میتوانید در همین وب سایت با ما تماس گرفته و سفارش خرید خود را ثبت نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

واتساپ