خرید برنج طارم شمال+ قیمت

برای خرید برنج طارم شمال به صورت مستقیم از کشاورز میتوانید با مدیرفروش توسکا تماس بگیرید تا این محصول را با قیمت ارزان و به صورت عمده تهیه کنید. از معروف ترین برنج هایی که در استان های شمال کشور کشت میشود، برنج طارم میباشد. این برنج ایتدا در یکی از شهر های استان زنجان کاشته شده و به دلیل کیفیت مناسب، کشت آن در شهر های دیگر و به خصوص شمال کشور رواج پیدا کرده است.

خرید برنج طارم شمال+ قیمت

خرید برنج طارم

برنج یکی از مهم ترین غلات در سفره ایرانیان میباشد که سالانه به مقدار قابل توجهی تولید و به بازار عرضه میشود. برنج طارم یکی از انواع برنج ایرانی میباشد که به دلیل کیفیت، عطر و طعم مطلوب در میان مصرف کنندگان برنج ایرانی طرفداران خاص خود را دارد.

در مجموعه توسکا خرید عمده و خرده برنج طارم  با قیمت مناسب و ارزان تر فراهم شده است تا فروشندگان عمده برنج در شهرستان ها این محصول را در کوتاهترین زمان ممکن از کشاورز در شمال کشور تهیه نمایند.

خرید برنج طارم

خرید برنج طارم شمال در مصارف رستوران ها، هتل ها، مصارف خانگی، کترینگ، ادارات، سلف ها و … میباشد. کیفیت مناسب پس از پخت و عطر بینظیر این محصول سبب محدودیت آن شده است.

قیمت برنج طارم محلی درجه یک

یکی از گونه های برنج طارم، برنج طارم محلی میباشد که از با کیفیت ترین برنج های کشت شده در استان مازندران است. قیمت برنج طارم محلی درجه یک نسبت به ارقام پرمحصول کمی بالاتر است.

خوشپخت بودن، عطر و طعم لذیذ این برنج سبب شده تا مشتریان خاص خود را داشته باشد و در بازار خرید و فروش برنج رونق بالایی داشته باشد.

گفتنی ست که قیمت برنج طارم محلی درجه یک به بوجاری بودن آن بستگی دارد، یعنی این محصول پس از سورت شدن و جداسازی دانه های شکسته، بسته بندی شده و در بازار توزیع می شود. در حال حاضر برندهای مختلفی این محصول را به بازار عرضه می کنند که هر یک از آنها ممکن است به نسبت کیفیت محصول، قیمت متفاوتی برای برنج طارم محلی درجه یک ارائه دهند.

قیمت برنج طارم محلی درجه یک

قیمت برنج طارم محلی درجه یک به فاکتورهای مختلفی مانند منطقه کشت محصول، هزینه تولید، حجم سفارش، میزان بارندگی سال جاری، کشت اول و دوم، کیفیت، یک دست بودن و غیره بستگی دارد، بنابراین نمی توان قیمت برنج طارم محلی درجه یک را به صورت دقیق بیان کرد.

شما میتوانید آخرین قیمت برنج طارم محلی درجه یک را از طریق لیست قیمت برنج توسکا دریافت نمایید؛ همچنین برای دریافت قیمت لحظه ای این محصول از طریق راه های ارتباطی با ما تماس بگیرید.

قیمت برنج طارم هاشمی

برنج طارم هاشمی ترکیبی از دو نوع برنج هاشمی و طارم می باشد که به دو روش بدست می آید؛

روش اول: بذر هر دو محصول را با یکدیگر ترکیب کرده و در نهایت برنج برداشت شده طارم هاشمی خواهد بود.

روش دوم: برنج ها به صورت جداگانه کاشت و برداشت می شوند و در نهایت کشاورز اقدام به مخلوط کردن آن می کند.

قیمت برنج طارم هاشمی

قیمت برنج طارم هاشمی به عواملی مانند نوع بذر، منطقه کشت، هزینه تولید، بسته بندی، حجم تولید سالانه و… بستگی دارد، به همین دلیل قیمت برنج طارم هاشمی متغیر است و شما در بازار خرید و فروش برنج ایرانی ممکن است برای خرید این محصول با قیمت های مختلفی رو به رو شوید.

لازم به ذکر است که یک دست بودن برنج تا حد زیادی در قیمت گذاری برنج طارم هاشمی تاثیر دارد، در صورتی که محصول بوجار شده باشد، یعنی از یک دور الک عبور کرده باشد و دانه های شکسته آن جدا شده باشد، قیمت برنج طارم هاشمی بالاتر خواهد رفت.

برای اطلاع از قیمت روز برنج طارم هاشمی درجه یک با مدیرفروش توسکا تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

واتساپ