تامین برنج طارم درجه یک صادراتی

اگر صادرکننده برنج طارم درجه یک هستید و به دنبال تامین کننده قدرتمند هستید حتما با ما تماس بگیرید. تخصص ما تامین و عرضه مداوم برنج طارم سوپر لوکس صادراتی با قیمت عالی است.

تامین برنج طارم درجه یک صادراتی

مشخصات برنج طارم درجه یک صادراتی

مشخصا کیفیت برنج طارم که در داخل کشور عرضه می شود با کیفیت برنج که به خارج کشور صادر می شود کاملا متفاوت است. برنج صادراتی اولا باید از لحاظ عطر و پخت و همچنین در طعم کم نظیر باشد.

از طرف دیگر برنج صادراتی در کیفیت بسته بندی، سورت و بوجاری با برنج های دیگر متفاوت است.

برنج طارم که برای صادرات انتخاب می شود باید خوش رنگ و خوشپخت باشد. کیفیت ظاهری دانه های برنج در صادرات بسیار مهم می باشد.

مشخصات برنج طارم درجه یک صادراتی

در هنگام بسته بندی برنج طارم صادراتی چندین نکته مهم باید رعایت شود. برنج طارم باید به بهترین شکل با الک کامل (۳ الک کامل) بوجاری شود تا بدون هیچ خرد و شکسته و بصورت یکدست رویت شود.

بعد از بوجاری سه الکه کامل نوبت به سورتینگ و جداسازی برنج های ناسالم و ضایعات خواهد رسید. تمامی رنگ دانه های سفید و رنگی و همچنین برنج های هرزه از قبیل برنج قلوه یا دلک باید از برنج سالم طارم جداسازی شود.

در نهایت برنج کاملا یکدست و عالی در کیسه های ۵ یا ۱۰ کیلویی بسته بندی خواهد شد. این همان برنج طارم درجه یک صادراتی است که تمامی خریداران و صادرکنندگان برنج طارم مازندران به دنبال آن هستند.

قیمت برنج طارم اعلاء صادراتی

صادرکنندگان برنج های ایرانی می دانند که اولین پارامتر در خرید به کیفیت برنج مربوط است. در وهله دوم قیمت برنج مطرح خواهد شد.

برنج طارم درجه یک صادراتی با توجه به کیفیت بالایی که دارد قیمت مشخص خود را خواهد داشت. قیمت برنج طارم اعلاء صادراتی از طرف تامین کنندگان مختلف در شمال متفاوت خواهد بود.

البته تامین کنندگان واقعی برنج طارم لوکس صادراتی اندک می باشند. استعلام قیمت برنج طارم صادراتی از این تامین کنندگان شما را به قیمت واقعی برنج طارم صادراتی نزدیکتر خواهد کرد.

قیمت برنج طارم اعلاء صادراتی

بازار تامین کنندگان طارم درجه یک در استان مازندران، به صورت فعال در بازرگانی برنج توسکا انجام میشود. بهتر است برای صادرات این محصول به صورت حضوری به این مجموعه مراجعه کنید و از نزدیک کیفیت برنج تهیه شده از لحاظ کیفیت سورت و بوجاری و نحوه بسته بندی را بررسی بنمایید.

با توجه به اینکه برنج طارم از نمونه برنج های معطر و خوشپخت ایرانی میباشد ما در مجموعه توسکا سعی داریم تا کیفیت برنج هایی که به مشتریان داخلی عرضه میکنیم کاملا برابر با برنج های اعلا صادراتی باشند تا تفاوتی از نظر کیفیت برای مصرف کنندگان داخلی و خارجی قائل نشده باشیم.

قیمت دقیق طارم اعلا در شمال کشور بیشتر توسط تاجران سرشناس این مناطق تعیین میشود. ما با به کار بستن سرشناس ترین تاجران استان مازندران در روستای پهناب توانستیم این امکان را فراهم کنیم تا برنج صادراتی را به صورت عمده و در تناژ بالا برای مشتریان فراهم نماییم.

برای اطلاع از قیمت روز این محصول و دریافت مشاوره خرید برنج صادراتی ایرانی، با مشاورین فروش توسکا تماس حاصل نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

واتساپ