نمایندگی فروش برنج لاشه هاشمی

نمایندگی فروش برنج لاشه هاشمی را در کیسه های 5 و 10 کیلوگرمی به صورت عمده عرضه می کند تا مشتریانی که قصد سفارش در تناژ بالا دارند بتوانند خرید خود را یکجا و با هزینه کمتری انجام دهند. همچنین نمایندگی برای فروش بیشتر و دسترسی سریعتر خریداران اقدام به عرضه غیرحضوری نیز نموده است. در این شیوه از فروش مشتری بدون حضور در محل می تواند برنج لاشه مورد نیازش را در کمترین زمان سفارش داده و خریداری کند.

نمایندگی فروش برنج لاشه هاشمی

برنج لاشه هاشمی چیست؟

برنج لاشه هاشمی چیست؟

دانه های برنج را از نظر اندازه به دسته های مختلف تقسیم بندی می کنند. یکی از انواع برنج های هاشمی موجود در بازار برنج لاشه می باشد. اگر نصف دانه های برنج سالم و از نظر اندازه بزرگتر از برنج نیم دانه باشد، لاشه گفته می شود. هر ساله با فرا رسیدن فصل برداشت و پس از شالی کوبی، به طور معمول در حدود 5 الی 10 درصد از دانه های برنج شکسته است. این دانه های شکسته همان دانه های سفیدی هستند که در زمان شالی کوبی به دلیل مقاوم نبودن شکسته و خرد می شوند.

برای جدا کردن این دانه ها از دانه های سالم از دستگاه غربال گری که به آن دستگاه بوجاری هم گفته می شود استفاده می کنند. آن دسته از دانه های برنج که کمتر از دو سوم دانه های سالم را تشکیل می دهند، جدا شده که به آنها برنج لاشه گفته می شود. ممکن است در زمان بوجاری کردن دانه های قد کوتاه برنج های سال و نیم دانه هم با آن مخلوط گردد.

لاشه هاشمی به دلیل شکسته بودن قیمت پایین تری نسبت به دیگر انواع برنج دارد. این نوع برنج راحتتر پخته شده و به همین دلیل در پخت انواع دسر مانند شله زرد از آن استفاده می شود. همچنین به دلیل هضم راحتتر در پخت انواع غذاها مانند آش هم می توان از آن استفاده نمود.

قیمت برنج لاشه هاشمی ارزان

قیمت برنج لاشه هاشمی ارزان

قیمت برنج لاشه هاشمی ارزان را می توانید به صورت آنلاین و از طریق سایت ما مشاهده کنید. این نوع برنج هاشمی ارزان قیمت به صورت بسته بندی شده عرضه می شود و شما می توانید با توجه به نیاز خود هم به صورت عمده و هم جزیی آن را سفارش دهید. فروش مستقیم و بی واسطه سبب کاهش قیمت تمام شده برای مصرف کننده گردیده است. موضوعی که استقبال خریداران را از فروش آنلاین به همراه داشته است.

از سوی دیگر این نوع از برنج هاشمی مستقیما از کشاورز و تولید کننده به دست مصرف کننده می رسد. به همین دلیل نرخ های اعلامی کمتر از نرخ بازار آزاد است و مشتری می تواند با صرف هزینه کمتر و زمان کوتاه تر خریدی اقتصادی تر را انجام دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

واتساپ