نمایندگی برنج طارم محلی ممتاز

ما یکی از تولید کنندگان عمده برنج طارم محلی در شمال هستیم که آن را به سراسر ایران ارسال کرده و دارای نمایندگی برنج طارم محلی ممتاز در سراسر ایران هستیم و مفتخریم یک محصول با کیفیت و با قیمت مناسب را در اختیار شما مشتریان عزیز قرار دهیم تا با استفاده از برنج طارم محلی از خوردن غذا لذت ببرید چرا که بو و طعم برنج های طارم بسیار خاص و خوشمزه است و همه افراد ژس از مصرف از این برنج ویژه دیگر تمایل به مصرف سایر برنج ها ندارند و این باعث خوش حالی ماست بتوانیم با قیمت مناسب در اختیار شما قرار دهیم.

نمایندگی برنج طارم محلی ممتاز

۵ ویژگی برنج طارم محلی ممتاز

5 ویژگی برنج طارم محلی ممتاز برنج طارم بدون سابقه برای قلمرو زنجان در شهرستان طارم توسعه یافته است. شهرستان طارم در نزدیکی مناطق گیلان و مازندران واقع شده و برنج طارم نیز به همین ترتیب در این مناطق توسعه یافته است. امروزه ، توسعه این برنج در منطقه مازندران ، به ویژه در شهر فریدونکنار اساسی است. برنج طارم انواع مختلفی به مناطق و ویژگی های خاک آن سرزمین متکی است، به عنوان مثال، طارم دم سیاه، طارم صدری، طارم سنگی و طارم هاشمی، طارم دام سیاه.

برنج طارم شکلی سخت دارد و تن آن سفید صاف است. برنج طارم با تکیه بر محل و شرایط توسعه یافته به چهار طبقه بندی کلی تقسیم می شود که شامل: برنج طارم هاشمی برنج طارم سنگی، برنج طارم دم سیاه و برنج طارم صدری هستند. طارم هاشمی از مازندران یکی از برنج های معطر و معطر است که طبخ و بوی آن تأیید حضور بی شماری از هموطنان عزیز ایرانی است.

مزرعه داران در جوامع شهری فریدون کنار ، دابودشت ، محمودآباد و شهرهای اطراف از مدت ها پیش در حال توسعه برنج طارم بودند. برنج طارم هاشمی یا طارم ندا از برنج طارم هاشمی محدودتر است و از نظر پخت و بو بسیار شکننده تر از برنج هاشمی است ، بنابراین هزینه کمتری نسبت به برنج هاشمی دارد.

برنج طارم سنگی محله برنج طارم فریدونکنار است که یکی از چاشنی ترین و بهترین برنج در این منطقه است. بدون شک معروف ترین برنج در بین ایرانیان طارم سنگی است. سایه این نوع برنج سفید مبهم تا حدی مایل به رنگ گیاهی است و از نظر ظاهری نسبت به طارم هاشمی و طارم دم سیاه معتدل است.

طول دانه این ماده پس از پخت ۷ میلی متر و ۴٫۴ میلی متر است. برنج طارم سنگی دارای خاصیت بوی شیرین بالا و طعم فوق العاده ای فوق العاده است. برنج طارم سنگی را طارم عتری ، طارم اوشکونی ، سنگ طارم و طارم محلی می نامند.

خرید برنج طارم محلی عمده

خرید برنج طارم محلی عمده ما برنج طارم را به صورت عمده و جزیی در نمایندگی های خود به فروش می رسانیم و برای خرید برنج طارم عمده یا جزئی می توانید به نمایندگی های ما در شهر خود رفته و یک محصول با کیفیت و قیمت مناسب را خریداری بفرمایید و همچنین می توانید به فروشگاه های آنلاین ما سر بزنید و خرید بفرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

واتساپ