مرکز فروش عمده برنج کشت دوم امراللهی معطر

اگر به دنبال برنج معطر با پخت عالی هستید برنج کشت دوم امراللهی بهترین گزینه برای خرید شما خواهد بود. زمان کشت برنج کشت دوم در مردادماه و زمان برداشت آن اوایل پاییز خواهد بود این برنج به دلیل زودرس بودن از گونه برنج های زودبازده شناخته میشود که مقاومت بالایی در برابر سرما خواهد داشت.

فروش برنج کشت دوم

برنج کشت دوم چیست؟

برنج کشت اول معمولا در ماه فروردین کاشته می شود و برداشت آن نیز در ماه مرداد صورت می پذیرد. بعد از برداشت برنج کشت اول کشاورزان زمین خود را مجددا برای کشت و نشا آماده می کنند.

کشت دوم معمولا در پاییز و در ماه آبان برداشت شده و به دلیل کشت کمی که دارد و زحمت زیاد کشاورزان و همچنین عطر و پخت بهتر برنج قیمت بالاتری نسبت به برنج کشت اول دارد. برنج کشت دوم امراللهی همان طور که از نامش پیداست از انواع برنج کشت دوم می باشد و معمولا توسط کشاورزان مازندرانی کشت می شود.

فروش برنج کشت دوم

مراحل کاشت برنج کشت اول و کشت دوم مشابه هم می باشد. بهره مند شدن برنج در کشت دوم از باران های پاییزی و متفاوت بودن آفتاب باعث می شود برنج های کشت دوم از طعم عطر بهتری برخوردار باشند. برای حفظ محصول از سرمای پاییز کشاورزان ملزم به استفاده از انواع بذر های مقاوم و زود بازده برنج می باشند. برنج امراللهی یکی از انواع برنجی است که انتخاب کشاورزان برای کشت دوم خواهد بود.

همه چیز درباره کاشت برنج کشت دوم امراللهی

برنج کشت دوم امراللهی در مقایسه با برنج کشت اول از عطر بیشتر و بهتری برخوردار است و همچنین در هنگام پخت ری بیشتری دارد و بهتر قد می کشد و می توان گفت خوشپخت تر است. دانه های برنج کشت اول امراللهی سفید رنگ بوده در حالی که در کشت دوم رنگ دانه های برنج نزدیک به سبز خیلی روشن می باشد.

برنج نوع امراللهی از انواع برنج مجلسی محسوب می شود چرا که بسیار خوب قد میکشد و ری آن هنگام پخت قابل توجه است و بعد از پخت تا مدتی نرمی و خوشمزگی خود را حفظ می کند. برنج کشت دوم امراللهی محصولی بسیار با کیفیت و مرغوبی است که دارای دانه های بلند بوده و درصد نیم دانه آن کمتر است. در همه زمین ها قابلیت کاشت برنج کشت دوم وجود ندارد. با توجه به نیاز بیشتر این کشت به آب، عدم دسترسی کشاورز به آب کافی مانعی برای اقدام به کشت دوم می باشد.

فروش برنج کشت دوم

برخی بهترین نوع برنج را برنج کشت دوم امراللهی می دانند، چرا که همیشه بسیار تازه است و از کیفیت بالایی برخوردار می باشد. حتی بعضی از کارشناسان این محصول را غنی از مواد معدنی می دانند که مصرف آن برای سلامتی بسیار مفید است.

 تشخیص برنج کشت دوم امراللهی

قد کشیده، ظاهر یکدست و یک شکل بودن از ویژگی های ظاهری برنج کشت دوم امراللهی می باشد. دانه های شکسته و خرد شده و ریز یا به اصطلاح نیم دانه در آن به ندرت دیده می شود. یکی دیگر از راه های تشخیص این محصول، رنگ و عطر منحصر به فرد آن می باشد.

داشتن دانه های شکم سفید یا به اصطلاح سفیدک در میان دانه های برنج کشت دوم امراللهی طبیعی ست. و پس از پخت همه این دانه ها به صورت یکدست و هم اندازه قد کشیده و ری میکنند.

مهم ترین دلیل محبوبیت برنج امراللهی کشت دوم این است که این برنج پس از پخت عطر و قد قابل توجهی دارد و مشتریان پس از اولین پخت از مشتریان دائمی این برنج خواهند شد.

فروش برنج کشت دوم

مراکز معتبر فروش عمده برنج کشت دوم امراللهی معطر

مجموعه توسکا یکی از معتبر ترین مراکز فروش عمده برنج کشت دوم امراللهی مازندران می باشد که همواره در تلاش است برای فروش عمده برنج کشت دوم امراللهی به مشتریان خود، برنجی یک دست، خالص و با کیفیت را برای جلب رضایت تمامی مشتریان به خصوص خریداران عمده برنج کشت دوم امراللهی ارائه دهد.

بازرگانی برنج توسکا با بهره مندی از کارخانجات بوجاری مجهز خود به به روزترین دستگاه های سورتینگ و همچنین داشتن تجربه و سابقه چندین سال در امر عرضه برنج به صورت کلان از گزینه های مورد اعتماد برای خریداران عمده برنج و تامین کنندگان برنج می باشد.

از ویژگی های فروش عمده برنج کشت دوم امراللهی در این مرکز علاوه بر کیفیت و مرغوبیت بالای برنج، عرضه برنج به شکل مستقیم از کشاورزان و به دور از هرگونه دلال و واسطه ای می باشد. که این امتیاز منجر به ارائه برنج با منصفانه ترین قیمت های بازار شده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

واتساپ