مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

قیمت عمده برنج شیرودی ممتاز

آنچه در این مقاله میخوانید...

کشت برنج شیرودی در مازندرانخریدار عمده برنج شیرودی مازندرانقیمت عمده برنج شیرودی در بازار

مجموعه توسکا با فروش عمده برنج شیرودی به صورت مستقیم از کشاورز این محصول را با قیمت ارزان به مشتریان عرضه میکند. خرید و فروش عمده برنج شیرودی به دلیل پخت مناسب و متشابه با برنج طارم هاشمی در بازار خرید و فروش برنج ایرانی بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

کشت برنج شیرودی در مازندران

کشت برنج شیرودی در مازندران

انواع برنج های ایرانی در شمال کشور کشت میشوند. استان مازندران به دلیل دارا بودن شرایط آب و هوایی مساعد و خاک غنی به عنوان مرکز اصلی کشت و تولید برنج ایرانی اصیل شناخته میشود.

برنج شیرودی که از ارقام برنج پرمحصول ایرانی محسوب میشود، در مناطق سردسیر و کوهستانی کشت میشود. این برنج اولین بار در استان مازندران و در شرق این استان کشت شده است.

برنج شیرودی به دلیل پرمحصول بودن از برنج های دیررس ایرانی میباشد که در فصل تابستان و با گرمای شدید تابستان از شالیزار ها برداشت میشود. و پس از تبدیل به برنج سفید به بازار برنج منتقل میشود.

برنج شیرودی با ظاهری کشیده و رنگ استخوانی و شبیه به برنج طارم دارد. از این رو به آن برنج شیرودی استخوانی نیز گفته میشود. برنج شیرودی از عطر بسیار ضعیفی برخوردار است اما پخت قابل قبولی دارد، به همین دلیل از این برنج در مصارف خانگی، رستوران ها، هتل ها و… استفاده میشود.

خریدار عمده برنج شیرودی مازندران

خریدار عمده برنج شیرودی مازندران

همانطور که میدانیم همواره خرید برنج عمده برای تاجران و مشتریان برنج از نظر هزینه و وقت بسیار به صرفه تر است زیرا در خرید عمده برنج به صورت یکجا و یکدست و خالص تهیه خواهد شد.

خرید برنج از کشاورز از جمله راه های مناسب برای خرید عمده برنج شیرودی میباشد چرا که با این کار میتوانند برنج یکدست و خالص را از مرکز تولید و کشت برنج شیرودی دریافت کنند.

مجموعه برنج توسکا، برنج خوشپخت شیرودی را در تناژ بالا از کشاورزان استان مازندران خریداری کرده و با بسته بندی و سورت و بوجاری کردن برنج، آن را آماده فروش به خریدار برنج شیرودی میکند.

قیمت عمده برنج شیرودی در بازار

قیمت عمده برنج شیرودی در بازار

قیمت عمده برنج شیرودی در بازار خرید و فروش برنج ایرانی در استان های شمالی کشور تعیین میشود و در بازار شهر های دیگر به دلیل وجود واسطه با افزایش قیمت رو به رو خواهد شد.

در استان مازندران، فروش برنج شیرودی و کشت آن در شهر های نکا و بهشهر بیشتر انجام میشود و به همین سبب تاجران و فروشنگان این مناطق قیمت برنج شیرودی را تعیین میکنند. برای دریافت قیمت عمده برنج شیرودی ممتاز میتوانید با مجموعه برنج توسکا که به صورت تخصصی انواع برنج شمال را به فروش میرساند، در ارتباط باشید تا قیمت دقیق این محصول را دریافت نمایید.

مجموعه توسکا با ارائه لیست قیمت به صورت آنلاین در سایت رسمی توسکا، امکان دریافت لیست قیمت روز انواع محصولات توسکا را برای مشتریان برنج توسکا فراهم آورده است.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.