قیمت برنج کشت دوم امراللهی مازندران

برنج کشت دوم امراللهی مازندران از برنج های کشت شده در فصل تابستان میباشد که پاییز برداشت میشود از این رو به آن برنج کشت دوم پاییزی گفته میشود. این برنج با عطر و پخت بسیار عالی به عنوان گرانترین و لوکس ترین برنج ایرانی تلقی میشود که بیشتر در شمال کشور و مناطق پر آب و خوش آب و هوا کشت میشود. برای خرید برنج کشت دوم امراللهی با قیمت مناسب با مدیرفروش مجموعه برنج توسکا تماس بگیرید.

قیمت برنج کشت دوم امراللهی مازندران

برنج کشت دوم امراللهی

کشاورزان روستایی پس از برداشت برنج کشت اول در تیرماه، اقدام به کشت جدید برنج در همان مزرعه میکنند. بذر برنج آماده شده از برنج امراللهی زودرس که از قبل در خزانه جوانه زده را در شالیزار نشا کرده و در مهر ماه و آبان ماه با عنوان برنج کشت دوم امراللهی برداشت مینمایند.

با توجه به سرمای پاییز این برنج از عطر و پخت بسیار متفاوتی نسبت به برنج های کشت اول که در تابستان برداشت میشوند، دارد.  رنگ برنج کشت دوم مایل به سبز کمرنگ میباشد. این برنج شبیه به برنج بینام کشت دوم میباشد.

برنج کشت دوم امراللهی

دانه های خام این برنج کوتاه و تقریبا تپل هستند اما پس از پخت به خوبی قد کشیده و دانه بلند میشوند. این برنج نسبت به برنج طارم پخت بسیار خوبی دارد و بیشتر ری میکند.

گفتنی ست که پخت برنج کشت دوم امراللهی به دو صورت کته و آبکش قابل انجام است و برای سرآشپزان تازه کار نیز به راحتی قابل انجام میباشد. چرا که به هیچ عنوان شفته نمیشود و پختی مجلسی دارد.

خرید برنج کشت دوم امراللهی

برای خرید برنج کشت دوم بهتر است به بازار فروش برنج در شمال کشور مراجعه کنید تا به صورت مستقیم از کشاورز و تولید کننده خرید کنید. برنج امراللهی کشت دوم بیشتر در شهرستان های فریدونکنار و جویبار استان مازندران کشت میشود بنابراین برای خرید عمده برنج کشت دوم از کشاورز میبایست به استان مازندران مراجعه کنید.

خرید برنج کشت دوم امراللهی

شرایط خرید حضوری برنج و خرید آنلاین برنج کشت دوم برای مشتریان در بازرگانی برنج توسکا به صورت عمده و جزئی با قیمت مناسب به صورت کاملا خالص و یکدست فراهم شده است تا خریدار برنج کشت دوم امراللهی بتواند این محصول را بدون واسطه و مستقیم از کشاورز تهیه نماید.

مناسب ترین زمان برای خرید برنج، خرید برنج در فصل برداشت میباشد. زمان برداشت برنج کشت دوم در پاییز هر سال میباشد. مهرماه و آبان ماه مناسب ترین زمان برای خرید برنج کشت دوم با قیمت ارزان تر میباشد که خرید عمده و تناژ بالا خود را در این زمان انجام دهند.

برای خرید مستقیم برنج کشت دوم از کشاورز و خرید برنج از شالیکوبی میتوانید با ما در بازرگانی برنج توسکا تماس بگیرید. حذف واسطه در خرید برنج از اهداف ما در مجموعه توسکا میباشد.

قیمت برنج امراللهی کشت دوم

با توجه به کیفیت بالا برنج کشت دوم در عطر و پخت واضح است که این برنج قیمت بالاتری نسبت به سایر برنج های ایرانی همچون برنج طارم هاشمی و برنج های فجر و شیرودی خواهد داشت. اما شما خریدار برنج کشت امراللهی کشت دوم میتوانید این محصول را با قیمت ارزان تر مستقیما از کشاورز تهیه کنید تا خرید مقرون به صرفه داشته باشید.

قیمت برنج امراللهی کشت دوم

خالص بودن برنج در بازرگانی برنج توسکا این نوید را به مشتریان میدهد تا از جهت قیمت برنج بینام کشت دوم و قیمت برنج امراللهی کشت دوم خیالی آسوده داشته باشند.

فروش عمده و تناژ بالا این محصول سبب شده است تا قیمت برنج کشت دوم امراللهی در نهایت برای مشتریان کمتر محاسبه شود و سود خوبی از این معامله نسیبشان گردد.

مجموعه برنج توسکا افتخار دارد تا با عرضه بهترین برنج ها و ضمانت خالص بودن آن، جهت تامین برنج شمال کشور به صورت عمده و جزئی در خدمت شما باشد. جهت دریافت مشاوره و پاسخگویی به سوالات لطفا با مشاورین فروش توسکا در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

واتساپ