قیمت برنج فجر سورتینگ شده سال 1402

برنج اصلی ترین خوراک مردم را تشکیل می دهد و در سفره های ایرانی هم بالاترین جایگاه را به خود اختصاص می دهد‌. برنج فجر سورتینگ شده جز بهترین نمونه ها بوده که سفید و دانه بلند است و بسیار خوش پخت می باشد به همین دلیل در مجالس و مهمانی ها به وفور مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت این برنج در سال 1402 به نسبت سال های قبل افزایش زیادی داشته است و همین امر بر قدرت خرید مصرف کنندکان و همچنین بازار فروش تاثیر زیادی می گذارد.

قیمت برنج فجر سورتینگ شده سال 99

مشخصات برنج فجر سورتینگ شده

مشخصات برنج فجر سورتینگ شده برنج فجر سورتینگ شده دارای مشخصات بارزی بوده که این امر باعث تمایز و برتری آن می شود و بهترین راه شناخت آن هم به شمار می رود. این مشخصه ها عبارتند از:

  • دانه هایی قلمی و بلند که در زمان پخت هم خرد نمی شوند و سایز و شکل خود را به خوبی حفظ می کنند.‌
  • رنگ آنها سفید بوده و به مرور زمان هم رنگ و کیفیت خوبی دارند.
  • برنج های سورت شده همه به یک اندازه هستند و یکدست می باشند و هیچ دانه خرد شده ای درون آنها دیده نمی شود.
  • این محصولات بیشتر به صورت بسته بندی هستند و رطوبت نمی تواند به درون آنها نفوذ کند.
  • از دیگر مشخصات می توان به ماندگاری زیاد اشاره کرد که برنج های قدیمی تر پخت و عطر و طعم بهتری هم دارند.
  • این فراورده بسیار سبک بوده و درون معده احساس سنگینی نمی کنید و خوش هضم است.

خرید برنج فجر سورتینگ شده ارزان

خرید برنج فجر سورتینگ شده ارزان

خرید برنج فجر ارزان برای مصرف کنندگان بهترین گزینه بوده و باعث صرفه جویی بیشتر در هزینه ها می شود. برای خرید ارزان روش هاب مختلفی پیش روی مشتری قرار دارد و می تواند با انتخاب حجم بالا و همچنین خرید به صورت مستقیم بدون واسطه از تخفیفات ویژه ای برخوردار شود.

نحوه و حجم خرید از مهمترین عواملی هستند که بر نرخ محصول تاثیر مستقیم دارند. کیفیت بالا و قیمت مناسب رقابت را برای خرید دو چندان کرده است. هر چه حجم محصول خریداری شده بیشتر باشد قیمت کمتری هم پیدا می کند.

مراکز مختلفی وجود دارد به فروش برنج در کشور فعالیت می کنند. آنها در تلاش هستند که محصولات خود را با قیمتی مناسب به فروش برساند. با وجود هزینه های جانبی که این فروشندگان دارند قیمت تمام شده ی محصولات کمتر از قیمت بازار نمی شود.

فروش زیر قیمت بازار فقط از طریق فروشگاه های اینترنتی امکان پذیر است زیرا فروشندگان آن هزینه جانبی ندارند و چون کالاهای خود را مستقیما از تولید کننده خریداری می کنند بنابراین قیمت برنج برای مصرف کننده بسیار ارزان تر خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

واتساپ