مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

عرضه کننده برنج نیم دانه شیرودی

آنچه در این مقاله میخوانید...

شناخت اولیه برنج های نیم دانه شیرودیمراکز توزیع برنج نیم دانه شیرودی

برنج شیرودی از گونه های برنج دستکاری شده است که برای تولید بیشتر محصول به دلیل افزایش نیاز جامعه، در ژن های آن توسط دانشمندان تغییراتی ایجاد شده است. برنج نیم دانه از اسم آن مشخص است که دانه آن شکسته و نصفه است. عرضه کننده برنج نیم دانه شیرودی را می توانید از طریق این سایت پیدا کنبد.

عرضه کننده برنج نیم دانه شیرودی

شناخت اولیه برنج های نیم دانه شیرودی

برنج شیرودی که به نام برنج استخوانی شیرودی نیز شناخته می شود، گونه ای از برنج دستکاری شده ژنتیکی با هدف افزایش محصول به دلیل نیاز جامعه است. برنج شیرودی ظاهری شبیه به برنج هاشمی دارد، عطر و طعم آن خوب است اما در رتبه پنجم برنج های ایرانی قرار دارد. این برنج بیشتر در شهرهای بهشهر و نکا در استان مازندران کشت می شود.

هنگامی که برنج تولید می شود ممکن است آفت زده بشود یا حتی دانه های خوشه کامل نرسیده باشند یا هنگام حمل و نقل به کارخانه شالیکوبی دانه ها بشکنند و به ان ها آسیب برسد. هنگامی که برنج به کارخانه شالرکوبی برده می شود طی چند مرحله الک کردن دانه های شکسته جدا می شوند. برنج نیم دانه، برنج های نصف شده هستند.

شناخت اولیه برنج های نیم دانه شیرودی

برنج نیم دانه شیرودی بسیار شبیه به برنج هاشمی است و تنها از طریق عطر برنج هاشمی می توان آن ها را از هم تشخیص داد. البته رنگ دانه های برنج شیرودی سفید رنگ و تا حدودی کدر است. همان گونه که برنج شیرودی کیفیت و قیمت ارزان تری نسبت به برنج هاشمی دارد، نیم دانه آن هم به همین شکل است و برای پخت شله زرد، آش و غذاهای دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.

توصیه می شود به جای خرید برنج خارجی که از ضایعات همین برنج ها تولید شده، برنج ایرانی شیرودی بخرید.

مراکز توزیع برنج نیم دانه شیرودی

مراکز توزیع انواع برنج مانند نیم دانه شیرودی را می توانید در این سایت پیدا کنید، این مراکز به تولید و عرضه برنج شمال در انواع مختلف مشغول هستند. شما می توانید در این سایت با کارشناسان و مسئولین فروش آن مراکز صحبت کرده و از آن ها مشاوره بگیرید. برنج مورد نظر خود را که اغلب در بسته بندی های ده کیلویی توزیع می شود، به صورت عمده یا جزئی سفارش دهید. و مطمئن باشید جنسی که در اسرع وقت درب منزل دریافت می کنید دارای بهترین کیفیت ممکن آن محصول است. با سفارش اینترنتی از مراکز توزیع برنج علاوه بر صرفه جویی در وقت خود،  به دلیل سفارش از مبدا و کوتاه کردن دست دلالان در هزینه های خود نیز صرفه جویی کرده اید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.