شرکت پخش برنج نیم دانه فجر

شرکت پخش برنج نیم دانه فجر این محصول درجه یک را در قیمت مناسب نرخ گذاری کرده است و به نقاط مختلف کشور عرضه می کند. اگر قصد خرید برنج نیم دانه را دارید بهتر است همین حالا اقدام کنید و این برنج نیم دانه ایرانی را با قیمت مقرون به صرفه خریداری کنید.

شرکت پخش برنج نیم دانه فجر

مشخصات برنج نیم دانه فجر

مشخصات برنج نیم دانه فجر برنج نیم دانه فجر چه مشخصاتی دارد؟ رنگ این برنج سفید کدر است دانه برنج فجر باریک است و بعد پخت نیز قد آن بلند تر می شود و اینکه به دو روش می توان آن را پخت و برای پخت غذا های مجلسی نیز می توان از آن استفاده کرد.

و اما نکته ای که باید به آن توجه کنید نحوه پختن این برنج است برای پخت باید یک بند انگشت به آن آب اضافه کنید و اینکه چند ساعت قبل پخت آن را در آب بخیسانید و بعد بر روی حرارت قرار دهید.

هنگام پخت مقداری نمک به آن اضافه کنید اگر دوست دارید برنج بعد از پخت کمی شل شود بهتر است آب بیشتری به آن اضافه کنید اگر دوست دارید برنج کمی خشک شود بهتر است آب کمتری به آن اضافه کنید.

برنج فرج از مدل برنج های ایرانی است که در شما کشور کشت می شود جز برنج های مرغوب محسوب می شود و از مدل برنج های پرطرفدار نیز می باشد.

برنج فجر یک برنج محلی محسوب می شود و همان طور که می دانید برنج های محلی از مدل برنج های پر خاصیت هستند و فواید بسیار زیادی برای سلامتی انسان دارند. با مصرف برنج فجر از خواص آن و املاح معدنی آن بهره مند شوید.

قیمت برنج نیم دانه فجر ارزان

قیمت برنج نیم دانه فجر ارزان قیمت برنج نیم دانه فجر ارزان است اگر قصد خرید این برنج را دارید بهتر است هر چه سریعتر اقدام به خرید آن کنید و آن را سفارش دهید.

لازم به ذکر است که گفته شود برنج نیم دانه فجر به صورت کلی نیز به فروش می رسد اگر می خواهید از لحاظ اقتصادی هزینه کمتری پرداخت نمایید این برنج نمونه را به صورت کلی سفارش دهید.

برنج نیم دانه ارزان را همین حالا در همینجا سفارش دهید و خریداری کنید. مشتریان گرامی ما به شما عزیزان این اطمینان را می دهیم که خرید خود پشیمان نخواهید شد و با یکبار خرید برنج فجر مشتری دائمی این محصول می شوید.

زیرا برنج فجر از مدل برنج هایی است که نسبت به سایر برنج های محلی هم از قیمت ارزان تری برخوردار است و هم از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

برنج فجر از مدل برنج های مرغوب و سرشناس است و مشتریان از خرید آن استقبال ویژه می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

واتساپ