سفارش خرید عمده برنج فجر معطر

خرید و فروش عمده برنج فجر معطر در استان های شمالی کشور در تناژ بالا قابل انجام میباشد از این رو خرید برنج فجر مازندران و خرید برنج فجر گرگان به راحتی در مراکز فروش برنج شمال برای خریدار برنج فجر قابل دسترسی میباشد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

سفارش خرید عمده برنج فجر معطر

برنج ایرانی فجر معطر ممتاز

برنج ایرانی فجر به عنوان عطری ترین برنج پرمحصول ایرانی شناخته میشود که پخت بسیار خوبی دارد. این برنج در مقایسه با برنج های کیفی ایرانی عطر کمتری دارد اما نباید از کیفیت پخت و عطر آن در مقایسه با سایر برنج های پرمحصول ایرانی چشم پوشی کرد.

برنج فجر معطر پس از پخت نرمی خود را تا مدتی از دست نمیدهد و به راحتی قابل مصرف میباشد. این برنج ایرانی خوشپخت مناسب برای پخت برنج مجلسی و برنج رستورانی در مجالس و رستوران ها میباشد.

برنج ایرانی فجر معطر ممتاز

همانطور که گفته شد کیفیت در پخت و عطر خوب این محصول سبب شده است تا تقاضای خرید برای این محصول در بازار فروش برنج ایرانی بالا باشد.

تاجران و خریداران برنج ایرانی فجر برای خرید این محصول از دو راه میتوانند اقدام نمایند:

۱) شالی مرغوب برنج فجر را از کشاورزان گرگان خریداری کرده و سپس در کارخانه شالیکوبی تبدیل به برنج فجر نمایند.

۲) برنج فجر درجه یک به صورت مستقیم از کشاورز خریداری گردد.

با خرید برنج فجر از یکی از راه های بالا میتوانید این محصول را با قیمت ارزان تر تهیه نمایید.

قیمت برنج فجر معطر

برای رسیدن به کف قیمتی در برنج فجر دو راهکار فوق بسیار حائز اهمیت میباشد. در هر دو روش خریدار عمده برنج فجر با حذف واسطه برنج خالص و درجه یک فجر را مستقیما از کشاورز خریداری میکند.

اما بایستی بدانید که با خرید مستقیم از خود کشاورز یا خرید برنج از کارخانه شالکوبی برنج فجر معطر را به صورت بوجاری نشده و بسته بندی نشده خریداری میکنید. یعنی برنج تقریبا با ۵ الی ۱۰ درصد شکسته و ۱ الی ۳ درصد ضایعات (برنج دلک، سنگ، گل، تخم علف، سیاهی) به دست شما خواهد رسید. از طرفی مشتریان برنج کاملا تمیز و بوجاری شده و یکدست را از فروشندگان میطلبند.

قیمت برنج فجر معطر

برنج فجر معطر ممتاز باید به صورت یکدست، بدون خرد، تمیز شده و با بسته بندی مناسب بدست مشتریان برسد.

در مجموعه برنج توسکا هم شالی ها و هم برنج به صورت مستقیم از شالیکاران خریداری و سپس جهت بسته بندی به کارخانه سورتینگ انتقال می یابد.

در مجموعه توسکا برنج فجر خوشپخت عطری به صورت خالص، یکدست و با بسته بندی مناسب در کیسه های ۱۰ کیلوگرمی آماده سازی میشود. این پروسه سبب میشود تا قیمت تمام شده برنج فجر برای مشتریان عمده بسیار ارزانتر تمام شود.

شما خریدار عمده و خرده برنج فجر معطر برای دریافت قیمت برنج فجر اعلا کافیست با ما تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

واتساپ