خرید و قیمت فروش برنج فجر سوزنی

خریدار برنج فجر برای دریافت قیمت فروش برنج فجر سوزنی ممتاز میتواند از سایت رسمی توسکا اقدام به ثبت سفارش نماید. فروش عمده برنج فجر و فروش اینترنتی برنج فجر در این مجموعه به صورت مستقیم از کشاورز انجام میشود. برای دریافت قیمت برنج فجر سوزنی با دیرفروش توسکا تماس بگیرید.

خرید و قیمت فروش برنج فجر سوزنی

خرید و مشخصات برنج فجر سوزنی

برای خرید برنج فجر سوزنی شمال در قدم اول باید به عنوان خریدار این محصول با مشخصات برنج فجر کاملا آشنا باشید. برنج فجر با ظاهری لاغر و نوک سوزنی و رنگ کریستالی یا استخوانی میباشد.

عطر برنج فجر در قیاس با برنج های معطر، عطری متوسط و پخت آن مناسب است. از این رو برنج فجر با نام برنج فجر رستورانی شناخته میشود چرا که مناسب برای مصارف رستوران ها، مجالس و هتل ها میباشد.

خرید و مشخصات برنج فجر سوزنی

در هنگام خرید و فروش برنج فجر باید جوانب احتیاط را رعایت کنید زیرا شباهت ظاهری برنج فجر با برنج های خارجی سبب شده تا بسیاری از کلاهبرداران این دو نوع برنج را با یکدیگر ترکیب کرده و به نام برنج فجر شمال بفروشند.

خرید برنج فجر شمال در بازرگانی برنج توسکا که به عنوان مرکز تخصصی انواع برنج شمال میباشد، قابل انجام است با خرید برنج فجر از مجموعه توسکا میتوانید از خرید برنج فجر سوزنی اصل اطمینان داشته باشید چرا که انواع برنج فجر، از جمله برنج فجر سوزنی گرگان و برنج فجر جویبار در این مجموعه به صورت خالص و مستقیما از کشاورز تهیه میشود.

فروش عمده برنج فجر سوزنی گرگان

خرید و فروش عمده برنج فجر بیشتر در استان های شمال کشور، به ویژه استان های گلستان و مازندران انجام میشود.

برنج های فجر استان گلستان با نام برنج فجر سوزنی گرگان و برنج فجر استان مازندران با نام برنج فجر جویبار شناخته میشوند. این دو برنج به دلیل تفاوت در محل کشت و کیفیت محصول با یکی دیگر تفاوت جزئی دارند از این رو برنج فجر گرگان با قیمت گرانتری نسبت به برنج فجر جویبار به فروش میرسد.

فروش عمده برنج فجر سوزنی گرگان

همچنین قیمت پایه شالی برنج فجر در استان گلستان تعیین میشود زیرا این استان بیشترین میزان تولید برنج فجر سوزنی را دارد. مهم ترین عامل تعیین کننده قیمت برنج، قیمت شالی برنج میباشد.

از آنجاییکه در استان گلستان بعد از برداشت گندم، برنج فجر کشت میشود و این برنج از ارقام برنج های دیررس میباشد، معمولا برداشت آن در شهریور ماه و اواخر تابستان انجام میشود.

بنابراین برای خرید و فروش عمده برنج فجر تازه باید تا اواخر تابستان و تعیین قیمت آن صبر کنید. در واقع معاملات و خرید و فروش عمده برنج فجر با نرخ اصلی از اواخر شهریور ماه هر سال آغاز می شود.

قیمت برنج فجر سوزنی درجه یک

برنج فجر سوزنی که از انواع برنج پرمحصول ایرانی میباشد در بازار خرید و فروش برنج ایرانی با قیمت ارزانتری یافت میشود. بنابراین برنج فجر در مقایسه با انواع برنج زودرس و کیفی ایرانی مانند برنج طارم، ارزان تر است.

با توجه به اینکه برنج فجر در استان های مازندران و گلستان کشت میشود و این دو استان به عنوان قطب اصلی مرکز خرید برنج فجر میباشند، بنابراین بهترین راه برای خرید برنج فجر ارزان قیمت، خرید برنج از این دو استان میباشد.

قیمت برنج فجر سوزنی درجه یک

برنج فجر در مقایسه با برنج طارم عطر کمی دارد اما به این نکته توجه داشته باشید که برنج فجر در میان برنج های پرمحصول عطر بیشتری دارد.

برای دریافت قیمت روز برنج فجر سوزنی با مدیرفروش توسکا تماس گرفته و یا به لیست قیمت برنج توسکا مراجعه نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

واتساپ