خرید و قیمت برنج نرمه طارم هاشمی

برنج نرمه طارم هاشمی مازندران از برنج های نرمه عطری ایرانی میباشد که بسیار باکیفیت و پرکاربرد میباشد. این برنج از نیم دانه برنج طارم هاشمی که در استان مازندران یافت میشود جداسازی میبشود. بازار فروش برنج نرمه هاشمی و انواع برنج ایرانی در بازرگانی برنج توسکا برای مشتریان و تاجران این محصول به صورت اینترنتی و حضوری فراهم شده است.

خرید و قیمت برنج نرمه طارم هاشمی

برنج نرمه چیست؟

برنج نرمه یا برنج دانه مرغی در واقع همان برنج نیم دانه بسیار ریز است. از برنج نرمه عموما برای تبدیل آن به آرد برنج استفاده می شود.

انواع برنج ایرانی دارای نیم دانه ریز می باشند که برنج نرمه نیز از آن جداسازی میشوند. در این میان اگر برنج ایرانی عطری باشد برنج نرمه و نیمدانه آن از عطر بیشتری برخوردار میباشد.

برنج نرمه چیست؟

تهیه انواع غذا با نرمه برنج ایرانی قابل انجام میباشد. برای مصارف تهیه انواع دسر، آش، شیرینی، تهیه انواع آرد برای قنادی ها و شیرینی پزی ها مناسب میباشد.

قیمت نرمه برنج طارم هاشمی عطری

با توجه به اینه میزان برنج نرمه و نیمدانه ریز در هنگام جداسازی از برنج سالم بسیار کم است در میبابیم که برنج دانه مرغی یا نرمه بسیار کمیاب میباشد. به طوریکه به ازای هر یک تن شالی، ۱۰ کیلوگرم نرمه جداسازی میشود.

با توجه به مصارف گوناگون نرمه برنج ایرانی و از طرفی کمیاب بودن این محصول میتوان گفت که قیمت نرمه برنج ایرانی برای مشتریان مناسب تمام میشود.

همچنین بهترین زمان برای خرید نرمه طارم با قیمت ارزان، مصادف با زمان برنج برداشت برنج طارم در استان های شمالی میباشد.

قیمت نرمه برنج طارم هاشمی عطری

در تیر ماه و مرداد ماه با برداشت برنج کشت اول و شروع کار کارخانه های برنجکوبی می توان برنج دانه مرغی را به نسبت زیاد از این کارخانه ها یا مراکز خرید و فروش برنج و شالی در شمال تهیه و خریداری کرد.

در مهر ماه و آبان ماه با برداشت برنج کشت دوم مجددا می توان نرمه یا برنج دانه مرغی را تا حدود زیادی تهیه کرد. ولی به طور کلی در ماه های دیگر سال این نوع برنج به سختی یافت می شود مگر اینکه یک بنکدار یا انباردار با انبار زدن برنج دانه مرغی اقدام به فروش آن کند.

قیمت برنج نرمه در فصول مختلف سال متغیر است. از طرفی اگر این محصول را از مراکر فروش مطمئن در شمال کشور تهیه کنید میتوانید با خیالی آسوده از قیمت برنج آن را خریداری نمایید.

فروش برنج نرمه طارم ایرانی

خریداران برنج دانه مرغی از قبیل کارخانه های تولید آرد برنج، کارخانه های تولید ماکارونی، کارگاه های شیرینی پزی و … برای خرید برنج نرمه با قیمت ارزان می توانند برنج دانه مرغی مورد نیاز خود را از مرکز فروش برنج دانه مرغی مجموعه ما تهیه کنند.

فروش برنج نرمه طارم ایرانی

اگر قصد خرید عمده برنج نرمه طارم در تناژ بالا را دارید، حتما بایستی قبل از شروع فصل برداشت برنج در شمال کشور (تیرماه) با مراکز فروش برنج نرمه ایرانی در شمال کشور قرارداد ببندید.

بازرگانی برنج توسکا این امکان را به شما میدهد تا این محصول را به صورت عمده و در تناژ بالا در فصل برداشت برنج ایرانی با قیمت مناسب و به صورت اینترنتی و حضوری تهیه نمایید.

5

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

واتساپ