مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

خرید و قیمت برنج طارم هاشمی کشت اول مازندران

آنچه در این مقاله میخوانید...

خرید برنج طارم هاشمی کشت اولقیمت برنج طارم هاشمی کشت اول مازندران

خریدار برنج طارم برای دریافت قیمت برنج طارم هاشمی کشت اول میتواند به صورت روزانه به لیست قیمت برنج توسکا مراجعه کرده و یا با مشاورین فروش توسکا تماس بگیرد. بازرگانی برنج توسکا با فروش عمده برنج طارم هاشمی اعلا به صورت عمده و با قیمت ارزان به عنوان بزرگترین تامین کننده برنج شمال شناخته میشود.

خرید برنج طارم هاشمی کشت اول

برنج طارم هاشمی با عطر، طعم و پخت خوب نیاز مشتریان برنج ایرانی را به خوبی برآورده میکند این برنج ایرانی ممتاز با کیفیت عالی خود توانسته جای خود را در سفره های ایرانی باز کند.

خرید برنج طارم هاشمی کشت اول

بیشترین سطح زیر کشت در شالیزارهای شمال کشور به برنج طارم هاشمی کشت اول اختصاص یافته است. برنج طارم هاشمی معطر به دلیل کسب بیشترین رضایت از مشتری، بیشترین میزان تولید، مصرف و خرید را در انواع برنج ایرانی به خود اختصاص داده است.

طارم هاشمی کشت اول در اوایل فصل بهار کشت شده و در مرداد ماه برداشت میشود به دلیل کشت این برنج به عنوان اولین محصول شالیزار به این برنج، طارم هاشمی کشت اول گفته میشود. و کشاورزان پس از برداشت برنج کشت اول میتوانند اقدام به کشت دوم برنج در شالیزار نمایند.

برای خرید برنج طارم هاشمی درجه یک بهتر است این محصول را از مراکز فروش برنج شمال تهیه کنید. بازرگانی برنج توسکا با خرید مستقیم برنج از کشاورز، برنج سفید را سورت و بوجاری کرده و سپس در بسته بندی مناسب به مشتریان عرضه مینمایند.

سورت و بوجاری کردن برنج سفید سبب میشود تا برنج یکدست، تمیز و عاری از برنج های رنگی تهیه شود. به همین دلیل خرید مستقیم از کشاورز برای مشتریان به صرفه نخواهد بود و کلیه مراحل سورت و بوجاری به عهده مشتری میباشد.

برنج طارم هاشمی را می توان یکی از خوشپخت ترین برنج های ایرانی نامید؛ این برنج در مصارف خانگی، رستوران ها، تالارها، ادارات، کترینگ و… مورد استفاده قرار میگیرد.

قیمت برنج طارم هاشمی کشت اول مازندران

کیفیت بالا در پخت، عطر و طعم عالی و ماندگاری بالا در طارم هاشمی کشت اول سبب شده است تا قیمت برنج طارم هاشمی کشت اول نسبت به برنج های دیگر بیشتر باشد.

قیمت برنج طارم هاشمی کشت اول مازندران

در استان مازندران کشت دوم برنج طارم هاشمی هم صورت می گیرد که از لحاظ کیفیت، عطر و طعم بهتر از کشت اول این برنج می باشد و قیمت آن از طارم هاشمی کشت اول بالاتر میباشد.

قیمت طارم هاشمی کشت اول در فصل برداشت شالی این برنج در استان مازندران، در مرداد ماه، تعیین میشود. برنج طارم هاشمی کشت اول نسبت به برنج های پرمحصول مانند برنج فجر و شیرودی قیمت ارزانتری دارد.

به دلیل نوسانات بازار خرید و فروش برنج ایرانی، برای دریافت قیمت روز برنج طارم هاشمی مازندران به لیست قیمت برنج توسکا مراجعه کرده و یا با مشاورین فروش توسکا تماس بگیرید تا مشاوره خرید رایگان دریافت نمایید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *