خرید عمده برنج نیم دانه الک شده طارم

جهت خرید برنج نیم دانه طارم الک شده به صورت عمده و در تناژ بالا کافیست با مجموعه برنج توسکا تماس حاصل فرمایید.

خرید عمده برنج نیم دانه الک شده طارم

تفاوت برنج نیمدانه الک شده و الک نشده

در پروسه تبدیل شالی به برنج سفید، در هنگام پوسته برداری از شالی ها، برخی از دانه های برنج در سایزهای مختلف شکسته می شوند. این برنج های شکسته به کمک دستگاه الک زنی در کارخانه شالیکوبی به سمت خروجی نیمدانه ها هدایت می شوند‌ ولی همچنان حاوی ریزه برنج ها هستند. به همین خاطر به آن نیم دانه الک نشده یا نیم دانه کارخانه ای می گویند که هنوز دست نخورده است.

تفاوت برنج نیمدانه الک شده و الک نشده

جهت بالا بردن کیفیت بار، نیمدانه کارخانه ای (الک نشده) مجددا الک زنی می شود. این عمل توسط دستگاه بوجاری انجام می گیرد. زمانی که برنج نیم دانه وارد دستگاه بوجاری می شود دو خروجی حاصل می گردد:

۱. خروجی اول برنج نیم دانه خیلی ریز می باشد که به آن نرمه یا ریزه می گویند.
۲. خروجی دوم نیم دانه های درشت هستند که وارد دستگاه سورتینگ می شوند تا کاملا تمیز شده و در نهایت بسته بندی شوند.

این بسته بندی ها با توجه به سلیقه مشتریان قابل تغییر است (کیسه ۱۰ یا ۲۰ یا ۵۰ کیلویی).

قیمت خرید برنج نیمدانه الک شده طارم

برنج نیم دانه طارم عطر بسیار خوبی دارد. به همین علت از تقاضای بالایی برخوردار است. همچنین پخت بسیار نرم و لطیفی دارد که هنگام خوردن لذیذ می باشد. اگر نیم دانه طارم به صورت الک شده بسته بندی شود کاملا مشتری پسند خواهد بود. زیرا هم درشت تر شده و هم یکدست و تمیز است.

در شهرهای بزرگ از جمله مشهد تقاضا برای خرید عمده برنج نیم دانه الک شده طارم بسیار بالاست. دقت شود در هنگام خرید عمده نیم دانه الک شده طارم حتما از خالص بودن آن اطمینان حاصل فرمایید.

قیمت خرید برنج نیمدانه الک شده طارم

نیم دانه خالص طارم عموما خوش عطر است و در هنگام مصرف بسیار لذیذ و نرم است. جهت سهولت در خرید و فروش برنج نیم دانه الک شده و عطری طارم فقط و فقط به مراکز فروش معتبر اطمینان کنید.

قیمت روز برنج نیم دانه الک شده طارم را از مجموعه برنج توسکا بصورت روزانه می توانید دریافت نمایید. قیمت برنج نیمدانه طارم اغلب به پارامترهای زیر بستگی دارد:

۱. میزان درشت بودن برنج نیمدانه (که بستگی به نحوه الک زنی آن دارد).
۲. میزان تمیزی بار (که بستگی به نحوه سورتینگ آن دارد).
۳. میزان خلوص بار
۴. نحوه بسته بندی بار

قیمت خرید برنج نیمدانه الک شده طارم

اگر برنج نیم دانه طارم خالص، الک شده و کاملا تمیز باشد، آنگاه به آن نیم دانه درجه یک طارم می گویند. درجه یک بودن نیم دانه دقیقا به ۴ عامل فوق بستگی دارد. در هنگام خرید برنج نیم دانه عطری طارم به ۴ عامل فوق دقت کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

واتساپ