مجموعه توسکا شما را به دنیای محصولات برنج دعوت می نماید.

خرید عمده برنج شمال در فصل برداشت

آنچه در این مقاله میخوانید...

برنج شمال در چه فصلی برداشت می شود؟بهترین زمان برای خرید عمده برنج شمالدر فصل برداشت برنج عمده از کجا بخریم؟

اگر قصد دارید برنج اصیل و خالص شمال را به صورت عمده و با ⭐️قیمت ارزان⭐️ خریداری کنید بایستی در فصل برداشت برنج اقدام به خرید کنید. برنج اصیل ایرانی را به صورت مستقیم از کشاورز در زمان برداشت برنج از طریق بازرگانی برنج توسکا خریداری نمایید.

برنج شمال در چه فصلی برداشت می شود؟

برنج شمال (کشت اول) در ماه های اردیبهشت تا خرداد کاشت می شود و در ماه های مرداد تا شهریور برداشت می شود. اگر شرایط آب و هوا مناسب باشد بسیاری از کشاورزان بلافاصله بعد از برداشت برنج کشت اول اقدام به کاشت برنج کشت دوم می کنند.

برنج شمال در چه فصلی برداشت می شود؟

در نتیجه می توان گفت که برنج کشت دوم شمال در ماه مرداد کاشت می شود و در ماه مهر تا اردیبهشت برداشت می شود.

حال که زمان کاشت برنج در مازندران و به دنبال آن زمان برداشت برنج کشت اول و دوم مشخص شده است؛ بهتر است بدانیم که بهترین زمان خرید برنج شمال در چه زمانی است؟ چه زمانی می توان برنج شمال را به قیمت مناسب بصورت عمده خریداری کرد؟ چه زمانی می توان برنج شمال را در بهترین کیفیت خریداری نمود؟

بهترین زمان برای خرید عمده برنج شمال

اگر خریدار عمده برنج شمال هستید حتما قیمت برنج برای شما یکی از فاکتورهای اساسی در خرید عمده خواهد بود. جدا از اینکه کیفیت برنج باید خوب باشد، قیمت برنج هم باید مناسب باشد.

در پاسخ به این سوال که بهترین زمان خرید برنج ایرانی چه زمانی است، دو پاسخ وجود خواهد داشت.

در دو مقطع زمانی معمولا قیمت برنج شمال به کمترین قیمت نزدیک می شود: در برج ۵ همزمان با برداشت نوبرانه و در برج ۴ یک ماه قبل از برداشت برنج تازه.

بهترین زمان برای خرید عمده برنج شمال

در برج ۵ همزمان با برداشت برنج نو، قیمت برنج بسیار مناسب خواهد بود. عطر برنج عالی است ولی چون برنج تازه برداشت شده است از پخت خوبی برخوردار نیست.

در برج ۴ برنج نو هنوز برداشت نشده است و برنج کهنه پارساله در بازار موجود است. عطر برنج بسیار کم ولی از پخت بسیار عالی برخوردار است. این برنج کهنه را می شود با قیمت بسیار مناسب خریداری کرد.

یک پیشنهاد جالب اینکه اگر می خواهید برنج شمال را با قیمت مناسب در فصل برداشت (برج ۵) خرید کنید، کافی است در برج ۵ برنج شمال را با قیمت عالی خریداری و سپس به مدت تقریبی ۳ ماه در انبار نگهداری و در نهایت این برنج را به قیمت روز به فروش برسانید. این برنج هم از عطر خوب و هم از پخت خوبی برخوردار است.

در فصل برداشت برنج عمده از کجا بخریم؟

برای خرید عمده برنج شمال در زمان برداشت بایستی برنج را فقط از مراکز فروش برنج ایرانی در شمال خریداری نمود. بدیهی است که برنج را باید بصورت مستقیم از کشاورز تهیه کرد. اما برای خرید عمده این عمل شدنی نیست. زیرا کشاورز از یک برنج بصورت عمده موجود ندارد.

در فصل برداشت برنج عمده از کجا بخریم؟

راهکار چیست؟ برنج را باید از عمده فروشی برنج ایرانی در شمال خریداری نمود. مراکزی که در روستا بصورت مستقیم برنج را از کشاورزان متعدد خریداری می کنند و آن را به خریداران عمده عرضه می کنند.

در خرید عمده برنج شمال در فصل برداشت مهمترین پارامتر در خرید بحث سابقه و اعتماد به مراکز فروش برنج شمال می باشد.

بازرگانی برنج توسکا واقع در روستای سرسبز پهناب (شهرستان جویبار) با سابقه چندین ساله در خرید مستقیم شالی و برنج از کشاورزان مورد اطمینان در زمان برداشت اقدام به عرضه مستقیم و بدون واسطه انواع برنج اصیل و خالص شمال کرده است

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بازرگانی برنج توسکا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

راه های ارتباطی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش: علی ملائی

راه های ارتباطی:

شماره تماس: 09119055998

شماره تماس: 09354371643

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

تلگرام: tooskarice@

اینستاگرام: tooskarice@

ایمیل: tooskarice@gmail.com

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.