خرید برنج طارم کیسه ۱۰ کیلویی

بازرگانی برنج توسکا به عنوان مرکز خرید برنج طارم به صورت عمده با تضمین کیفیت و ارزان ترین قیمت آماده همکاری با مشتریان این برنج معطر ازشمال کشور میباشد. برای سفارش و ثبت خرید برنج طارم با مدیرفروش توسکا تماس بگیرید.

خرید برنج طارم

تنوع در انواع برنج ایرانی زیاد است. انواع مختلف برنج بر اساس کیفیت برنج، طعم و عطر آن، و کیفیت در پخت دسته بندی و قیمت گذاری می شود. عواملی مختلفی در قیمت برنج تاثیر خواهند گذاشت از جمله منطقه ای که برنج در آن کشت می شود و شالی آن، ارگانیک بودن برنج، سورتینگ برنج و… اما اصلی ترین و شاخص ترین فاکتور قیمت برنج همان کیفیت و خالص بودن می باشد.

برنج طارم یکی از با کیفیت ترین و خوش عطر ترین برنج های ایرانی می باشد که با این که خاستگاه اصلی آن شهر کوچکی در زنجان می باشد اما به یک برند تبدیل شده است. قیمت خرید برنج طارم، یکسان نبوده و به عوامل مختلفی که در بالا ذکر شد بستگی خواهد داشت. باید توجه داشت که برنج طارم یکی از انواع گران قیمت برنج ایرانی می باشد.

خرید برنج طارم

برنج طارم، برنج خوب ایرانی

برنج یکی از اقلام غذایی پرمصرف در سفره ایرانیان است که انواع مختلفی دارد. برنج اعلای طارم از شناخته شده ترین برنج های ایرانی می باشد. طارم نام شهری است که در شمال استان زنجان واقع شده است و برنج طارم از جمله محصولاتی ست که در این شهر کشت میشود. امروزه به دلیل شرایط آب و هوایی مناسب کشت وسیعی از برنج طارم در شمال کشور صورت میگیرد.

خرید برنج طارم

برنج طارم که از ارقام برنج های با کیفیت و فوق عطری ایرانی باشد با عطر و پخت عالی خود طرفداران زیادی در بازار برنج ایرانی دارد. در این حد که برنج طارم به عنوان یک برند در میان تمام انواع برنج های ایرانی شناخته شده است. همچنین برنج طارم در بازار به عنوان یکی از اعلاترین انواع برنج ایرانی یاد می‌شود.

تفاوت برنج طارم و برنج طارم هاشمی

برنج طارم شمال با در نظر گرفتن مکان کاشته شدن و برداشت آن اسامی مختلفی مثل برنج طارم هاشمی، برنج طارم صدری و برنج طارم دم سیاه عرضه خواهد شد. با کیفیت ترین برنج های ایرانی در استان های شمال ایران یعنی استان های مازندران، گیلان و گلستان تولید خواهد شد.

برنج طارم محلی نسبت به برنج طارم هاشمی هنگام پخت از عطر و بوی بیشتر و بهتری برخوردار است. اما سایز دانه‌ های آن کوچکتر و قد کشیدن آن هنگام پخت کمتر از برنج طارم هاشمی می باشد. با وجود تفاوت های اندک و جزیی در ظاهر برنج طارم و برنج طارم هاشمی اما در اکثر مواقع این دو برنج از لحاظ کیفیت یکسان در نظر گرفته می شوند و از قیمت های تقریبا برابری نیز در بازار برخوردار می باشند.

خرید برنج طارم در کیسه های ۱۰ کیلویی

برای حمل و نقل راحت تر امروزه انواع برنج در کیسه های ۱۰ کیلویی بسته بندی و عرضه می شوند. خرید برنج طارم یا هر نوع برنج دیگر با این بسته بندی های ۱۰ کیلوگرمی برای خانواده ها نیز راحت تر خواهد بود. جنس کیسه برنج در ماندگاری برنج تاثیر دارد و بهتر است از جنس نخ تهیه شوند.

نکته قابل ذکر در اینجا تفاوت قیمت قیمت برنج طارم با بسته بندی ۱۰ کیلویی و در کیسه نخی با سایر بسته بندی های آن خواهد بود.

خرید برنج طارم

یکی از مراکز معتبر و با سابقه برای خرید برنج طارم بازرگانی برنج توسکا می باشد. مجموعه توسکا برنج طارم با کیفیت اعلا و خوش عطر را در کیسه های ۱۰ کیلوگرمی به مشتریان خود عرضه می کند.

سعی این مجموعه در عرضه مستقیم برنج اصیل و ناب ایرانی از کشاورز به خریدار می باشد تا قیمت تمام شده محصول به نازل ترین حد ممکن برسد. مهمترین و اساسی ترین مورد در خرید برنج طارم خالص و یکدست بودن آن می باشد. برنج اصیل و یکدست طارم دارای عطر و بوی ناب می باشد. اما لازم به ذکر است که عطر برنج طارم در مناطق مختلف کشت آن باهم متفاوت می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

واتساپ