خرید برنج ایرانی ارزان قیمت

در بسیاری از مناطق کشور خریداران به دنبال خرید برنج ایرانی ارزان قیمت هستند تا به راحتی بتوانند آن را به فروش برسانند. برنج خالص ایرانی ولی ارزان قیمت توسکا آماده عرضه می باشد.

خرید برنج ایرانی ارزان قیمت

برنج خالص ایرانی ولی ارزان

سوال اینجاست که چطور می شود برنج خالص و درجه باشد و با قیمت ارزان در بازار عرضه شود. می دانیم که قیمت برنج خارجی نسبت به قیمت برنج ایرانی بسیار ارزان تر است. خرید برنج ارزان خارجی همیشه در دسترس است ولی خرید برنج درجه یک ایرانی که ارزان باشد به سختی میسر خواهد شد.

ما در بازرگانی برنج توسکا به این سوال مبهم پاسخ شفاف خواهیم داد. در میان برنج های مختلف ایرانی دسته ای از برنج های پرمحصول وجود دارند که از قیمت مناسب تری برخوردارند. برنج های پرمحصول ایرانی را بدون اینکه این نوع برنج ها با برنج های دیگر مخلوط  شوند با قیمت مناسب از مراکز فروش قابل اطمینان می توان تهیه کرد.

برنج خالص ایرانی ولی ارزان

در سال های اخیر با روی کار آمدن دستگاه های مدرن برنجکوبی در شمال به ویژه در مازندران و گلستان، برنج های سفید حاصل شده از درصد خرد بسیار کمی برخوردارند. در این کارخانه ها برنج های سفید توسط دستگاه بوجاری یکبار الک شده که به آن برنج تک الکه یا برنج کارخانه ای یا برنج دم لول یا برنج پالول نیز گفته می شود.

برنج های پالول بخاطر اینکه در کارخانه های برنجکوبی یکبار الک می شوند به صورت یکدست و بسیار کم خرد (معمولا ۵ الی۱۰ درصد خرد) می باشند. این برنج ها را بدون بوجاری مجدد و فقط با سورت (پاک کردن دانه های برنج از ضایعات) می توان به عنوان برنج های خوب ایرانی در نظر گرفت.

همچنین اگر بتوان این برنج های تک الکه سورت شده را در بسته بندی ارزانتر قرار داد آنوقت شاهد برنج ایرانی ارزان قیمت خواهیم بود.

در اینجا موارد ذکر شده بالا را به صورت خلاصه در مورد نحوه تولید برنج خالص ایرانی ارزان قیمت ذکر می کنیم:

  1. برنجکوبی برنج های پرمحصول ایرانی در کارخانه های برنجکوبی مدرن
  2. سورتینگ و پاک سازی دانه های برنج از دانه های ناسالم و ضایعات
  3. بسته بندی برنج در کیسه های پلاستیکی (بجای کیسه های نخی) جهت کاهش هزینه بسته بندی

اکنون می توانید قیمت روز برنج ایرانی ارزان قیمت را از مجموعه توسکا دریافت کنید.

برنج کیفی ارزان قیمت

همان طور که توضیح دادیم در میان برنج های ایرانی، برنج های پرمحصول ایرانی (ندا، فجر و شیرودی) از قیمت ارزانتری برخوردارند. ولی چطور می شود برنج های کیفی به مخصوص برنج طارم را با قیمت ارزان تهیه نمود؟

برنج کیفی ارزان قیمت

با اطلاعات کسب شده در بالا آموختیم که چطور می توان برنج ایرانی خالص ولی ارزان قیمت تولید کرد. این مورد را اکنون برای برنج کیفی طارم هم پیاده سازی خواهیم کرد.

برنج طارم در کارخانه برنجکوبی را مستقیم وارد فاز سورت و بسته بندی (کیسه پلاستیکی) خواهیم کرد. نتیجه برنج کیفی ارزان قیمت خواهد بود.

فرض کنید قیمت برنج طارم هاشمی لوکس (سه الکه، تمیزشده، کیسه نخی ۱۰ کیلویی) در حال حاضر ۳۰ هزار تومان باشد. این برنج به عنوان برنج طارم هاشمی صادراتی شناخته می شود.

اکنون اگر همین برنج بدون اینکه مجددا بوجاری شود، فقط سورت و تمیز شود و در نهایت در کیسه های ۱۰ یا ۲۰ یا ۵۰ کیلویی پلاستیکی بسته بندی گردد؛ آنگاه قیمت همین برنج به ۲۹ الی ۲۸ هزار تومان کاهش خواهد یافت، در حالیکه کیفیت برنج حفظ شده است.

اگر به دنبال خرید برنج کیفی ارزان قیمت هستید. از قبیل برنج طارم ارزان قیمت یا برنج کشت دوم ارزان قیمت، می توانید ابتدا قیمت روز برنج های ارزان قیمت توسکا را دریافت و سپس اقدام به خرید کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

واتساپ