برنج شیرودی شمشیری با قیمت عالی

برنج شیرودی شمشیری در بازرگانی برنج توسکا با قیمت عالی عرضه می شود. زیرا عرضه مستقیم و بدون واسطه می باشد.

برنج شیرودی شمشیری با قیمت عالی

برنج شیرودی شمشیری اعلا مازندران

برنج شیرودی اغلب در مازندران کشت و برداشت می شود. این برنج بسیار شبیه برنج طارم است.‌ طارم هم به مانند شیرودی مختص مازندران است.

برنج شیرودی چه در رنگ و چه در قالب آنقدر شبیه برنج طارم است که تفکیک این دو برنج گاهی اوقات سخت می شود. برنج شیرودی اعلا مازندران در بازار با نام های دیگر هم شناخته می شود؛ برنج شیرودی استخوانی، برنج شیرودی دانه بلند، برنج شیرودی خوشپخت و برنج شیرودی شمشیری.

برنج شیرودی شمشیری اعلا مازندران

برنج شیرودی شمشیری ظاهری کاملا کشیده دارد. در واقع اصلی ترین تفاوت شیرودی و طارم از لحاظ ظاهری همین مورد است. طارم کمی چاقتر ولی شیرودی کاملا کشیده و بلند است. در نتیجه اگر قصد خرید برنج ایرانی دانه بلند را دارید یک گزینه عالی خرید برنج شیرودی اعلا مازندران است.

برنج شیرودی شمشیری هم کاملا سفید و کشیده است. در پخت به خوبی جوش میخورد. فاقد عطر زیاد است. در نهایت باید تا چند ساعت بعد از پخت مصرف شود چون ممکن است خشک شود.

قیمت عالی برنج شیرودی شمشیری

برنج شیرودی از برنج های ایرانی پرمحصول در استان مازندران است.‌ همچنین درصدی از این نوع برنج در استان های شمالی دیگر نیز کشت می شود.

مشخصات برنج شیرودی شمشیری اعلا در بالا توضیح داده شد. با توجه به این توضیحات متوجه میشویم که قیمت برنج شیرودی شمشیری اعلا می تواند مناسب باشد.

ما در مجموعه برنج توسکا یک هدف بزرگ را دنبال می کنیم. هدف عرضه بدون واسطه برنج اصیل ایرانی از جمله برنج شیرودی درجه یک می باشد. زمانی که عرضه برنج ایرانی از کشاورز به مشتری بدون واسطه شکل گیرد. آنگاه شاهد کاهش چشمگیر قیمت برنج خواهیم بود.

قیمت عالی برنج شیرودی شمشیری

اگر به دنبال خرید و فروش برنج شیرودی اعلا شمشیری با قیمت عالی هستید با ما تماس بگیرید. قیمت روز برنج شیرودی درجه یک شمشیری به صورت روزانه و لحظه ای در اختیار شما قرار خواهیم داد.

خرید برنج شیرودی اعلا فقط باید از مراکز باسابقه و مورد اطمینان صورت گیرد. قیمت عالی برنج شیرودی شمشیری توسکا به فروشندگان برنج شیرودی کمک می کند تا حاشیه سود خوبی از فروش عمده برنج شیرودی داشته باشند.

خرید مستقیم برنج شیرودی ممتاز

گفته بودیم که برای خرید بدون واسطه برنج شیرودی ممتاز می توانید با مشاورین فروش برنج توسکا تماس بگیرید.

روند و پروسه تولید برنج شیرودی ممتاز توسکا بدین شکل است:

۱٫ در فصل برداشت شالی های مرغوب شیرودی در تناژ بالا از شالیکاران خریداری می گردد. سپس در کارخانه برنجکوبی تبدیل به برنج سفید می شود. در نهایت در ‌کارخانه سورتینگ عملیات بوجاری، سورت و بسته بندی انجام می شود و برنج شیرودی بصورت مستقیم به دست مشتری می رسد‌.

۲٫ در فصول دیگر سال، برنج های مرغوب شیرودی از کشاورزان در انبار خودشان رویت و خریداری می گردد. سپس عملیات سورتینگ در کارخانه انجام و در نهایت برنج شیرودی اعلا بدون واسطه به دست مشتری می رسد.

خرید مستقیم برنج شیرودی ممتاز

دقت شود که در هر دو حالت عرضه برنج شیرودی بصورت مستقیم انجام می گیرد. حذف واسطه ها منجر به کاهش قیمت تمام شده برنج شیرودی می گردد.

وجود کارخانه های مدرن برنجکوبی باعث بالا رفتن کیفیت برنج شیرودی خواهد شد. البته شالی ها باید به مقدار کافی و استاندارد خشک شوند و سپس تبدیل به برنج سفید شوند.

از طرفی دیگر وجود کارخانه های پیشرفته سورتینگ برنج منجر به تمیزی و یکدست بودن برنج های شیرودی می گردد. به این نوع برنج های شیرودی سورت شده، برنج های شیرودی ممتاز صادراتی نیز می گویند. زیرا این نوع برنج شیرودی با این کیفیت بالا، استانداردها و ویژگی های لازم برای صادرات را دارا است.

برای تجربه خرید مستقیم برنج شیرودی ممتاز با قیمت عالی کافیست با ما در ارتباط باشید و نمونه برنج های شیرودی ممتاز توسکا را تست کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

واتساپ