برنج ایرانی عمده از کجا بخریم؟

خریداران عمده برنج ایرانی همواره در پی این هستند که برنج با کیفیت ایرانی را با قیمت ارزان خریداری نمایند. برخی از کارخانه ها و مراکز شالیکوبی شمال هستند که اقدام به عرضه مستقیم و بی واسطه انواع برنج با کیفیت به سراسر کشور می کنند. پیدا کردن این مراکز و کارخانه های شالیکوبی بهترین راه خرید عمده برنج ایرانی از شهرهای شمالی می باشد.

برنج ایرانی

برنج یکی از پر مصرف ترین و با اهمیت ترین و غلات در کل دنیا می باشد. میتوان این محصول را غذای اصلی نیمی از مردم جهان دانست. در ایران نیز برنج غذای اصلی مردم بوده و در سفره تمام ایرانیان نقش بسیار پررنگی ایفا می کند. از مرغوب ترین برنج های دنیا برنج ایرانی می باشد.

برنج ایرانی

برنج گونه ها و انواع مختلفی دارد و پر مصرف ترین نوع برنج در کشور ما برنج ایرانی به خصوص برنج شمال می باشد. خود برنج ایرانی نیز دارای انواع مختلف است از جمله آنها می توان برنج طارم، برنج دمسیاه، برنج سرگل، برنج شیرودی، برنج قهوه ای، برنج فجر، برنج طارم هاشمی، برنج کشت دوم امراللهی، برنج عنبر بو و… را نام برد.

حدود ۱۷ استان در ایران به کاشت و تولید برنج اشتغال دارند، اما مهم ترین شهرهای کاشت برنج شهرهای شمالی ایران هستند که با کیفیت ترین و خوشپخت ترین برنج ها را تولید می کنند. به غیر از استان های گیلان و مازندران و گلستان، دو استان خوزستان و فارس نیز از تولید کنندگان بزرگ برنج می باشند، که برنج ایرانی اعلا را کشت می کنند.برنج ایرانی

انواع مختلف برنج دارای ویژگی های متفاوتی هستند که باعث متمایز شدن آن ها از  یکدیگر می شود. از ویژگی های برنج می توان به اندازه و ظاهر آنها هنگام طبخ، عطر و طعم برنج و شکل بافت آن بعد از طبخ اشاره کرد.

برنج ایرانی عمده از کجا بخریم؟

معمولا مشتریان اصلی خرید عمده برنج ایرانی فروشگاه ها، رستوران ها، غذاخوری ها، شرکت ها و سازمان ها و سوپرمارکت ها هستند و ممکن است با این سوال رو به رو باشند که برنج ایرانی عمده از کجا بخریم؟؟

خریداران عمده برنج ایرانی چه جز تامین کننده های برنج باشند و چه جز خریداران مصرف کننده برنج، همواره در پی این هستند که برنج با کیفیت ایرانی را در پایین تر قیمت ممکن خریداری نمایند. بزرگترین مراکز تولید و عرضه برنج استان های شمالی می باشند و اولین گزینه برای خرید عمده برنج ایرانی بازار های معروف واقع در شمال کشور می باشد.

برنج ایرانی

اما مراجع حضوری به این بازار ها کار دشوار، وقت گیر و هزینه بر می باشد لذا راه ساده تر پیدا کردن یک تامین کننده معتبر و قابل اعتماد می باشد. برخی از کارخانه ها و مراکز شالیکوبی شمال هستند که اقدام به عرضه مستقیم و بی واسطه انواع برنج با کیفیت به سراسر کشور می کنند.

پیدا کردن این مراکز و کارخانه های شالیکوبی از طریق صفحات اینترنتی، بهترین راه خرید عمده برنج ایرانی از شهر های شمالی می باشد. این گونه مراکز معتبر را می توان از طریق بررسی سوابق کاری و تجربیات آن ها شناسایی کرد.

مرکز خرید برنج عمده ایرانی

مجموعه برنج توسکا یکی از مراکز دارای اعتبار در این زمینه می باشد. این مجموعه قابلیت تامین عمده انواع برنج های اصیل و با کیفیت مازندران را دارا می باشد. مجموعه توسکا با بهره مندی از مجهزترین دستگاه بوجاری و سورتینگ به عنوان یکی از بزرگترین مرکز های تامین عمده برنج ایرانی با قیمت منصفانه و مناسب می باشد، که برای ارائه هرچه بهتر خدمات خود در عرضه برنج اصیل و با کیفیت به مشتریان تلاش می کند.

ثبات کیفیت یکی از مزایای خرید برنج از یک مرکز می باشد. ثبات کیفیت برنج برای بعضی از خریداران عمده برنج از جمله رستوران‌ها و غذاخوری ها موضوع بسیار با اهمیتی می باشد. با توجه به کشت سنتی برنج در کشور و شمار بالای انواع کشت، ممکن است خریدی که انجام می‌گیرد با خرید قبلی متفاوت باشد. راه حل این مشکل خرید برنج از یک منطقه مشخص که توسط یک کارخانه تهیه شده است می باشد. برنج توسکا با حفظ و ثبات کیفیت محصول ارائه شده خود سعی در جلب رضایت این قبیل مشتریان خود دارد.برنج ایرانی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

واتساپ