بازار فروش برنج کشت دوم در اصفهان

در این مقاله قصد داریم تا بر روی بازار فروش برنج کشت دوم در اصفهان تمرکز کنیم. و میزان فروش برنج کشت دوم در این شهرستان را بررسی نماییم.

بازار فروش برنج کشت دوم در اصفهان

فروش عمده برنج کشت دوم

برنج کشت دوم از بهترین و گرانترین برنج های موجود در بازار برنج ایرانی است. این برنج پاییزه عموما در مازندران و به ویژه در شهرستان جویبار کشت می شود. عطر بینظیر به همراه پخت فوق العاده عالی سبب رضایت صد در صدی مشتریان شده است.

شاید بزرگترین نقطه ضعف این برنج در برخی اوقات بخاطر بنددار شدن دانه های آن باشد. اما به طرز شگفت انگیزی حتی دانه های بنددار کشت دوم به هنگام پخت شکسته نمیشود و بصورت کامل قد میکشد.

پس عرضه و فروش عمده برنج کشت دوم امری کاملا تخصصی است. حساسیت این موضوع زمانی بیشتر میشود که در بازار شاهد ترکیب برنج های بی کیفیت با برنج کشت دوم میشویم.

ضایعات برنج چیست؟

 

خرید عمده برنج کشت دوم بایستی فقط و فقط از کشاورز صورت گیرد. باید مرکز فروش برنج ایرانی بصورت مستقیم برنج را از کشاورز به مشتری عرضه کند. در فصل پاییز در اوایل برج ۸ با برداشت شالی برنج کشت دوم باید این شالی به شکل حرفه ای خشک شده و سپس تبدیل به برنج سفید شود.

یک مرحله بسیار مهم دیگر هم پس از تبدیل شالی به برنج سفید وجود دارد. برنج سفید کشت دوم که تازه و نو میباشد باید بلافاصله بوسیله چادر یا پلاستیک ایزوله شود تا در معرض باد و هوای خنک پاییزه قرار نگیرد.

اگر برنج تازه تبدیل شده کشت دوم در معرض هوای آزاد یا باد خنک پاییزه قرار گیرد آنگاه شاهد بنددار شدن و ترک خوردگی در دانه های برنج خواهیم بود.

بازار داغ برنج کشت دوم در اصفهان

برنج کشت دوم بخاطر پخت و عطر کم نظیری که دارد طرفدار خاص و عام است. در شهرهای مختلف ایران از جمله تبریز، مشهد، تهران و… به ویژه در اصفهان تقاضای بالایی دارد.

بازار داغ برنج کشت دوم در اصفهان

نکته بسیار مهم در فروش برنج کشت دوم این است که مشتری برنج کشت دوم به دنبال بهترین و لوکس ترین برنج ممکن است. زیرا بابت آن هزینه کافی پرداخت می کند. پس انتظار خرید برنج کشت دوم با مشخصات ذیل را دارد:

۱. برنج کاملا معطر
۲. برنج با ری بالا
۳. برنج بدون خرد و شکسته
۴. برنج یکدست و تمیزشده
۵. برنج بدون بند

ویژگی فوق در برنج کشت دوم باعث رضایت کامل مشتری خواهد شد. مشتریان اصفهان برای خرید برنج کشت دوم دقیقا به دنبال همین مدل برنج هستند.

مشتری حاضر به پرداخت هزینه است بشرطی که بهترین برنج ایرانی را خریداری کند. امروزه بازار برنج کشت دوم در اصفهان بسیار داغ است. هر ساله با جا افتادن برنج کشت دوم در شهرستان های ایران تقاضای آن به صورت صعودی در حال رشد است.

بازار داغ برنج کشت دوم در اصفهان

با معرفی شدن برنج کشت دوم در اصفهان هر ساله مشتریان جدید به بازار فروش برنج کشت دوم مازندران اضافه می گردد. شما خریدار برنج کشت دوم برای ثبت سفارش و دریافت قیمت روز برنج کشت دوم میتوانید از طریق راه های ارتباطی زیر با مشاورین فروش توسکا تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

واتساپ