آخرین قیمت ضایعات برنج ایرانی

قیمت ضایعات برنج خوراکی از جمله سبوس برنج، آرد برنج، نیم دانه برنج و سرلاشه برنج بستگی به قیمت برنج سالم دارد. هر چه میزان تقاضا برای آن افزایش یابد و قیمت آن بالاتر رود به طبع قیمت ضایعات برنج ایرانی نیز افزایش می یابد. به طور کلی قیمت برنج لاشه و ضایعات همیشه پایین تر از سایر مشتقات برنج است و افراد می توانند این محصول را به صورت عمده و با قیمتی مقرون به صرفه از عمده فروشی ها خریداری کنند. البته آخرین قیمت فروش ضایعات برنج با توجه به شرایط بازار متفاوت است و به همین دلیل قیمت آن در بازه های زمانی مختلف دچار تغییرات می شود.

آخرین قیمت ضایعات برنج ایرانی

مشخصات ضایعات برنج ایرانی

مشخصات ضایعات برنج ایرانی برنج گرده یا ضایعات برنج به نوعی از برنج گفته می شود که در اثر انتخاب نادرست شالیکار به وجود می آید. از جمله مشخصات این نوع برنج، قالب کوتاه و چاق آن می باشد. همچنین این گونه از برنج دارای قیمت پایین تری نسبت به برنج سالم می باشد زیرا برنج های ضایعاتی توسط دستگاه های سورتینگ جدا می شوند و با قیمت پایین تری به فروش می رسند.

این برنج دارای کاربردهای مختلفی می باشد و کارخانه های شیرینی پزی و مواد غذایی آن را به صورت عمده خریداری می کنند.

از دیگر کاربردهای آن می توان به استفاده از آن در شرکت های تولید ماکارونی و استفاده از آرد برنج برای شیرینی و دسر نام برد. کارخانه تولید دام و طیور نیز از این گونه برنج برای تولید خوراک دام و طیور استفاده می کند.

فروش عمده ضایعات برنج ایرانی

فروش ضایعات برنج عمده در کشور به صورت های مختلفی انجام می شود. افرادی که تمایل به خرید این محصول دارند می توانند به کارخانه های سورتینگ و بسته بندی برنج ایرانی مراجعه نموده و این محصول را به صورت عمده و با قیمتی مناسب خریداری نمایند. زیرا در این کارخانه ها برنج سالم از نیمه و لاشه جدا می شود و به فروش می رسد.

همچنین افراد می توانند برای خرید راحت‌تر و سریع‌تر از طریق فروشگاه های آنلاین و اینترنتی اقدام به خرید و ثبت سفارش کنند. این فروشگاه ها خدمات ارزنده ای را برای مشتریان خود در نظر گرفته اند و خرید از این مجموعه دربردارنده مزایای زیادی می باشد.

فروش عمده ضایعات برنج ایرانی در مجموعه ما انجام می شود و خریداران محترم می توانند قبل از سفارش محصول با کارشناسان ما در ارتباط باشند تا از مشخصات و اخرین قیمت این کالا مطلع شوند و سپس اقدام به خرید محصول کنند. این محصول پس از ثبت سفارش در کوتاه ترین زمان به دست خریداران می رسد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

واتساپ